ביטחון תעסוקתי – רוב המקצועות הקיימים כיום ייעלמו בתוך עשרים – שלושים שנה. המחשב, האינטרנט, הבינה המלאכותית, כולם ביחד ידאגו להחליף את רוב המקצועות הקיימים. ההוראה – בשינויים מסוימים ובהתאמות מסוימות – תישאר תמיד. ילדים לא ילמדו בכיתת רובוט.  ילדים צריכים את העין האנושית, את המבט ואת היחס. תודה לאל !

ביקוש גדול ומתמיד למקצועמדינת ישראל היא אחת המדינות הצעירות בעולם ואחוז הילודה בה לא הולך וקטן, יהיו יותר ילדים – יצטרכו יותר מורים – למי שמחפש עבודה שבה יזדקקו לו – שווה לבוא להוראה.

סיפוק מהעבודה – להיות מורה זו לא עבודה קלה אבל פידבק מתמיד מהשטח, מהתלמידים, מההורים, מהסגל ומההנהלה הם עוצמה ומכפיל כוח לחיים.

אתגר – מול המחשב, הסמארטפון, הרובוטיזציה והגלובלזיציה, לחנך ילד הוא אתגר יוצא מן הכלל ומשימה לאומית  ממדרגה ראשונה. בימים שבהם רוב ההורים מכורים לעבודה, לעיתים, המורה הוא הדמות האנושית המשמעותית בחיי התלמיד. והדבר רק הולך ומתגבר.

משכורת  – שכר המורים גבוה בכארבעים אחוזים מהשכר הממוצע במשק, למורים למעלה ממאה ימי חופשה בתשלום בשנה. מורה ותיק בעל תואר שני מגיע לשכר מכובד ביותר. הכוח האירגוני של המורים (ותודה לרן ארז) מאפשר להם לעמוד ולהאבק על תנאי שכרם והם עושים זאת בצורה טובה מאוד.

חלוםבאיזה עוד מקצוע מתאפשר לך לחלום עם 30 ילדים, לאפשר להם, לייצר ביחד חלום, לתת להם למצוא את הענין שלהם בחיים, ליצור ולבנות, לפעול ולהפעיל – תענוג.

מקצוע אידיאלי לאמא  – כל ימי החופשה יש לך סידור לילדים, זה אומר חיסכון משמעותי בהוצאות(קייטנות וכו..), נוחות מקסימלית וגם שמחה כפולה בבית בכל יום חופש נוסף.

שליחותההוראה היא השליחות של הדור שלנו. מורה לחיים יכול להפוך את החיים של התלמיד מורה טוב יכול לפתוח בפני התלמיד אופקים, לסקרן אותו ולסייע לו למצות את הפוטנציאל שלו, לא להסתפק במועט בתחומי היצירה והלימוד והעשיה אלא להיות בשורה הראשונה, מהטובים ביותר, להגיע לפסגה.

שנת שבתוןבכל שנה שביעית למורה זכות לצאת ללימודים ולהתרענן (כמובן – בשכר) – אין באף מקצוע במשק שיש לו כזו הטבה.

משימה לאומיתמדינת ישראל זקוקה לטובים ביותר בשדה החינוך, אי אפשר לשלוח לכיתות מורים בינוניים, מדינה צעירה ומתפתחת זקוקה לטובים ביותר דווקא בכיתות!

הגעת עד כאן? בואי נדבר:

השארת תגובה