fbpx

מעורבות חברתית קהילתית

אחת מחובות הסטודנטים המשתתפים בתוכנית היא 40 שעות התנדבות בכל אחת משנות הלימודים. ההתנדבות היא בתחום החינוך בלבד, בעבודה פרטנית ומערכתית עם תלמידים מגיל גן ועד תיכון במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות.
ההתנדבות במסגרת שעות זו היא ערוץ נוסף למפגש עם מגוון רחב של צרכים והתמודדויות שאנשי חינוך יכולים להידרש להם ובכוחם להעניק, לתמוך, לסייע. ההתנסות וההתחככות באנשי חינוך המלווים את הסטודנטיות בהדרכה, בשותפות לחשיבה החינוכית בדילמות שהיא מזמנת מוסיפה כלים גישות והזדמנויות לצמיחה.

אצלנו באפרתה

בשנים א ו-ג המעורבות החברתית היא התנדבות חינוכית בבחירה אישית – כל אחת ממקום שליבה חפץ.

אספנו מגוון אפשרויות להתנדבויות באזורים שונים בירושלים – תוכלי לבחור באחת מהן או ליזום אחרת בתנאי שתקבלי עליה את אישור רכזת התוכנית.

אנחנו פה ברג"ב אפרתה נשמח ללוות אותך בייעוץ ובתמיכה אם רק תרצי.

בשנה ב – מעורבות במרכז התמיכה במכללה

מתוך הכרה בחשיבות המעורבות והתרומה האישית בתוך מסגרת המכללה ובשאיפה לפיתוח תחושת המסוגלות האישית והיכולות הבין אישיות, סטודנטיות רג"ב (שנה ב) מעורבות בתמיכה לימודית–חברתית שמתקיימת במסגרת מרכז התמיכה הלימודי של המכללה. במסגרת זו כל סטודנטית מבצעת 40 שעות התנדבות בעזרה לימודית לסטודנטיות מתקשות במכללה. כדי להפיק את המירב משעות התמיכה, מתקיים קורס שמלווה את הסטודנטיות החונכות במתן כלים לסיוע לימודי ולהתמודדות עם קשיים מסוגים שונים לצד דיון רפלקטיבי על ההתמודדות עם האתגרים ועל ההתפתחות האישית לאורך השנה.

מפגשי ההכשרה והרפלקציה של המעורבות החברתית במרכז התמיכה יהיו בליווי והובלה של ד"ר מירי (לאור) כהנא.

המפגשים יתקיימו בימי ראשון בין השעות 18:30-17:10 (שישה מפגשים לאורך השנה).

שיעורי העזר יתואמו בין סטודנטיות רג"ב לסטודנטיות מרכז התמיכה לזמן משותף עפ"י נוחיותם.

www.efrata.emef.ac.il | אמונה־אפרתה מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות | רחוב בן יפונה, 17, בקעה, ירושלים

גלילה לראש העמוד

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

דילוג לתוכן