fbpx

מכללת אמונה אפרתה | מכללה אקדמית לאמנויות וחינוך

חמו פירחה

חמו פירחה

תפקיד:

ראש המסלול והחוג לגיל הרך, מרצה להוראת מתמטיקה

טלפון:

054-4582571

מייל:

pircha@emef.ac.il

תחום התמחות

חינוך מתמטי

מלמד בחוג

גיל הרך, יסודי, חינוך מיוחד

מלמד במסלול

גיל הרך, יסודי, חינוך מיוחד
ד"ר פירחה חמו

השכלה

Ph.D

פרסומים

תחומי מחקר:
א. חינוך מתמטי, מגן הילדים ועד חטיבת הביניים
ב. חינוך ל STEM בגיל הרך
ג. הכשרת פרחי הוראה לגיל הרך

פרסומים וכנסים אקדמיים:

חמו, פ', אילני, ב"ש ואלגאוי-הרשלר, א' (2023). מתמטיקה זה כל הסיפור? (או הסיפור של אביגיל). בין השורות: כתב עת לחקר ספרות ילדים ונוער, ז', 81-54.

חמו, פ', אילני, ב"ש ובוזגלו, מ' (2021). "כפל מקטין, אבל חילוק מקטין יותר…" – הבנות חלקיות ותפיסות שגויות של כפל וחילוק בשבר פשוט. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 8, עמ' 94-82.

חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2017). סקירת ספרי לימוד מונחית ממצאי מחקר על תפיסות של תלמידים:  המקרה של כפל וחילוק שברים פשוטים בכיתה ו'. בתוך מ' איילון ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים החמישי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 74-72. ירושלים, ישראל: JCRME5

חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2016). הרחבת משמעות כפל וחילוק ממספרים שלמים לשברים פשוטים: אבחון תפיסות תלמידים ויישום לפדגוגיה. בתוך י' נפתלייב ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים הרביעי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 56-55. ירושלים, ישראל: JCRME4

Hamo, P., Elgavi, O. & Brody, D. (2022). Developmental paths of early childhood teachers-in-training towards STEM education. Paper presented at the online international conference 'The wonders of STEM and STEAM education: What, Why and How?', Mofet Institute, Tel Aviv.

Hamo, P., Ilany, B. S., & Buzaglo, M. (2018, July). Which is smaller…? Partial understandings and misconceptions about multiplication and division by fractions. In Ewa, B., Magnus, O., Carina, G., & Lovisa, S. (Eds.), Proceedings of 42th Psychology of Mathematics Education conference, 3, 11-18. Umea, Sweden: PME.

Ilany, B. S., & Hamo, P. (2015). Differences in choice of operation for word problems involving multiplication or division by fraction. In Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.), Proceedings of 39th Psychology of Mathematics Education conference, Vol. 1, p. 228. Hobart, Australia: PME.

עיסוק נוסף

גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

דילוג לתוכן