fbpx
לוגו אפרתה

אפרתה - מכל הסיבות הטובות!

באפרתה – בית הספר לחינוך והוראה יש למעלה מ-1300 סטודנטיות בשנה, באפרתה ארבעה מסלולים מצליחים לתואר ראשון בהוראה, שתי תכניות לתואר שני, מסלול הסבת אקדמאים להוראה ומסלול הרחבת הסמכה. מגוון עשיר של חוגים ותכניות, מרצים מן השורה הראשונה באקדמיה, אלפי בוגרות במגוון תפקידים בכירים במערכות החינוך, והכול באווירה טובה של בית.

השאירי פרטים:

באפרתה מציעים לך מגוון מסלולים:

חינוך איכותי מתחיל מהגן...

המסלול מכשיר גננות לעבודה בגני ילדים. ההכשרה כוללת בין השאר: ניהול גן, לימודי קודש, ספרות ילדים, מחשבים, דרמה, מוסיקה, ציור, אמנות וטבע. מסלול גיל הרך

מהיסודי ועד... לשמיים!

הוראה וחינוך בבית הספר היסודי הם אתגר. בית הספר היסודי הוא שלב חשוב מאוד בהתפתחותו של הילד לקראת היותו בוגר עצמאי, בעל יכולות להתמודדות עם העולם הסובב אותו.

תתרגלי למבט אחר על החינוך

המסלול מכשיר מורות להוראה בכיתות שילוב בבתי ספר רגילים ובבתי ספר של החינוך המיוחד. במקביל אפשר לעשות תעודת הוראה לחינוך הרגיל.

לחנך בגדול!

אם את אוהבת לעבוד עם בני נוער, אם את רואה בהוראה מקצוע שיש בו אתגר ושליחות, אם יש לך כישורים בין אישיים ואהבה לאדם ולספר, מקומך איתנו!

אייקון של מדף ספרים כתום

מדרשת ׳בדרך אפרתה׳

אייקון של אריה ירושלמי כתום

לימודים בירושלים

אייקון של מתנה כתום

מערך מלגות נרחב

מעונות

www.efrata.emef.ac.il | אמונה־אפרתה מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות | רחוב בן יפונה 17, בקעה, ירושלים

גלילה לראש העמוד

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

דילוג לתוכן