fbpx

קורסים ייחודיים:

חלקם ממירים קורסי חובה בחוגים שאותם את לומדת וחלקם תוספתיים:

תהליכים בצמיחה אישית

כל אחת מאיתנו עולם ומלואו- לכל אחת סיפור אישי של גדילה והתפתחות, לכל אחת כוחות ומשאבים, חלומות ואתגרים.
בקורס "תהליכים בצמיחה אישית" נצא יחד למסע של גילוי עצמי וצמיחה. במהלך הקורס נלמד להתבונן פנימה אל תוכנו ולפתח בנו מודעות עצמית לתהליכים, נגדיר יעדים אישיים וניחשף למגוון כלים להתפתחות אישית ומקצועית.
מטרתו של הקורס לבנות בכן בסיס איתן ויציב לעבודה מודעת כתשתית לחוסן אישי ומקצועי.

הקורס יתנהל באופן סדנאי, וישלבו בו כלים מעולם האימון, הדמיון המודרך, הפסיכולוגיה החיובית, עבודה עם ניהול רגשות, מיינדפולנס, חקירת מחשבות מגבילות, שיטת "העבודה", NLP ועוד.

בקורס:

  • נעמיק את ההיכרות שלנו עם עצמנו. נלמד מודל להצבת יעדים, נסמן מטרות ונקבל כלים להשגתן.
  • נכיר את חברות הקבוצה ונלמד להשתמש בקבוצה כמשאב להתבוננות והתפתחות, וכקבוצת משמעות ושייכות.
  • נאפיין סוגי אישיות שונים וסגנונות תקשורת ונלמד דרכים לתקשורת נכונה ומותאמת.
  • נקבל כלים לקבלת החלטות נכונות ומיטיבות בעבורנו.
  • נלמד לנהל רגשות, לפרוץ אמונות מגבילות ולהיות השינוי אותו אנו רוצות לראות. עולם הפסיכולוגיה החיובית יפתח אצלנו את החוסן הפנימי ויציע דרכים לחיים מאושרים יותר.

הקורס יאזן בין לימוד הכלים והתיאוריות לבין התנסות אישית. בין בניית אישיותנו יחד עם בניית התפקידים העתידיים שלנו. וכל זאת באופן שיאפשר חוויה עמוקה ותהליך.

הקורס ניתן בשנה א׳ בהנחיית  אפרת אטיאס 

הקורס מתקיים כקורס מפגשים בימי ראשון לאורך השנה כולה.

לפירוט המפגשים ראו במערכת שנה א – עפ"י תכנון שבועי.

מנהיגות חינוכית – קורס ליבה בין מכללתי

החל משנת תשפ”ה ילמדו כל הסטודנטים של רג”ב קורס ארצי בכל שנה משנות התואר, שיוקדש להיבטים שונים בתורת המנהיגות בכלל ומנהיגות חינוכית בפרט.

הקורס שייפתח לשנה א' יתקיים בע"ה במהלך סמסטר ב' בארבעה ימים מרוכזים שיתקיימו בקבוצות מעורבות בין-מכללתיות עפ"י אזורים (אנחנו במכללה נהיה חלק מקבוצת מכללות ירושלים).

מועדי הקורס (ימים מרוכזים) מופיעים בתוכנית השנתית של שנה א.

אתגרי החינוך הדתי העכשווי – מבט מהשטח – סמינריון מחקרי

את עבודת הסמינריון במסגרת לימודי החינוך ממירות בנות רג"ב בעבודת סמינריון ייחודית, שבמסגרתה הן מקבלות הזדמנות לעסוק בסוגיות ליבה חינוכיות עכשוויות המטרידות אותן.

 על בסיס לימוד טקסטים בני זמננו,  הבנת אתגרי המחשבה הפוסטמודרנית והיכרות מעמיקה עם פנורמת השיח הדתי והחינוכי במאה העשרים ואחת, מוכוונות הבנות להיפגש עם דמויות משדה החינוך היום, ולחבר את השיח הפילוסופי-תרבותי עם השיח החינוכי בשטח בפועל.

העבודה הסמינריונית מונחית על ידי מנהל בית ספר לשעבר, רב וגם דוקטור למחשבת ישראל ופילוסופיה, העוסק הרבה בשילוב שבין תאוריה לנעשה בשטח.

העבודה הסמינריונית תהווה הזדמנות לארגן חומרים שמעניינים את הסטודנטית ברמה האישית, להכיר את השיח האקדמי לגביהם ולחבר אותם ל'אני מאמין' הרחב של תכנית רג"ב.

הקורס נלמד בשנה ב׳ על ידי  הרב ד"ר רונן בן דוד 

הקורס מתקיים בימי ראשון לאורך השנה כולה במתכונת היברידית – מפגשים פנים אל פנים, מפגשי זום ומפגשי הנחיה אישית.

לפירוט המפגשים ראו במערכת שנה ב – עפ"י תכנון שבועי.

קורס הדרכה והעשרה לליווי הוראה בין שווים במרכז התמיכה

כדי להפיק את המירב משעות התמיכה שנותנות בנות שנה ב במסגרת המעורבות החברתית במרכז התמיכה שבמכללה, מתקיים קורס שמלווה אותן כחונכות ומעניק להן כלים לסיוע לימודי ולהתמודדות עם קשיים מסוגים שונים – לקויות למידה, הוראת עולים, לימוד בחברותא, תמיכה רגשית ועוד. לצד הלמידה ממומחים בתחומים אלה, בקורס מתנהל דיון רפלקטיבי על ההתמודדות עם האתגרים ועל ההתפתחות האישית של החניכות והחונכות לאורך השנה.

מפגשי ההכשרה והרפלקציה של המעורבות החברתית במרכז התמיכה יהיו בליווי והובלה של אפרת אטיאס

המפגשים יתקיימו בימי ראשון (שישה מפגשים לאורך השנה). 

לפירוט המפגשים ראו במערכת שנה ב – עפ"י תכנון שבועי.

שיעורי העזר יתואמו בין סטודנטיות רג"ב לסטודנטיות מרכז התמיכה לזמן משותף עפ"י נוחיותם.

קורס בין מכללתי (למשלימות)

הקורס הבין מכללתי הוא אחת מהמסגרות היפות שבהן נחשפות הסטודנטיות להיותן חלק מתוכנית ארצית בעל חזון משותף ושפה משותפת.
בנות שנה ב שטרם השתתפו בקורס בין מכללתי מוזמנות לבחור קורס אחד מתוך מגוון קורסים המוצעים להן באתר התוכנית. הקורסים מספקים חוויה מעשירה, מצמיחה ומהנה, בזכות היציאה מהשגרה, בזכות המפגשים עם סטודנטים מכל הארץ ובזכות תכניות הלימודים המיוחדות שפותחו עבור הסטודנטים ובסיועם.
הקורסים מתקיימים במתכונת היברידית המשלבת מפגשי פנים אל פנים ומפגשים וירטואליים במהלך שנת הלימודים.
מתכונת זו של הקורסים עוברת שינוי, והחל משנה א של תשפ"ה הקורס הבין-מכללתי יהיה קורס ליבה בנושא מנהיגות וחינוך.

מפגשי השמה

זו כבר באמת מתנה…

תהליך הכניסה להוראה הוא תהליך מלווה בחששות רבים, ודורש בירור והכוונה. בסדרת מפגשים קבוצתיים ובליווי אישי אנחנו מבקשים להיות איתכן בתהליך בחירת המקום המתאים לכן: נסייע לכן בבירור השאיפות, נכוון אתכן לשאול את עצמכן את השאלות שיצליחו לעזור לכן להגדיר את עצמכן ואת חפצכן ולפנות לבתי ספר רלוונטיים עבורכן. במפגשים נמפה את בתי הספר, נלמד כיצד כותבים קורות חיים, נערוך סימולציות לריאיון עבודה, נפגוש מנהלי מוסדות שישתפו אותנו בצד השני של שולחן המראיין, ניפגש עם בוגרות רג"ב ונלמד מניסיונן, ונקבל הדרכה וידע בכל הקשור לתחום הבירוקרטי הכרוך בכניסה למשרד חינוך. בליווי אישי נדריך גם בעבודה על פי לוח זמנים נכון לפנייה לבתי הספר.

מפגשי ההשמה מיועדים לבנות שנה ג׳ בליווי ד"ר אולי ספוקויני

המפגשים האישיים והקבוצתיים יתקיימו בימי ראשון לאורך השנה.

לפירוט המפגשים ראו במערכת שנה ג – עפ"י תכנון שבועי.

אפשרות לקורסים בתוכנית זיכרון ומורשת לתואר שני

בנות שנה ג' בתוכנית רג"ב מוזמנות להתחיל לימודי תואר שני בתוכנית "זיכרון, מורשת ישראל וחינוך". – תוכנית ייחודית, מרתקת ומעשירה המתקיימת במכללת אפרתה.

התוכנית מתפרסת על פני שנתיים. בשנה ג' של הלימודים יוכלו בנות רג"ב ללמוד שלושה קורסים מקוונים וקורס קיץ נוסף, כך שבשנה לאחר מכן יוכלו להשלים את לימודי התוכנית כולה ביום אחד של לימודים פנים אל פנים במכללה.

לפרטים נוספים ולהרשמה יש לפנות אל הרב ד"ר חנן יצחקי, ראש התוכנית "זיכרון ומורשת"
chananyi@emef.ac.il 050-9297385

מקהל לקהילה - למידה שיתופית כתפיסה חינוכית

למידה וחשיבה מתפתחות מתוך הקשר חברתי- תרבותי ויש לנצל את בית הספר כמקום קהילתי וחברתי ליצירת אחריות, מעורבות ומודעות לתהליכי למידה וחשיבה.

בקורס מקהל לקהילה (למידה שיתופית) ננסה לקדם את התפיסה לפיה כולם (תלמידים ומורים) אחראים לבניית הידע מתוך אינטראקציה בין השותפים בתהליך. לפי תפיסה זו, המורה אינו המקור הבלעדי לידע אלא הלומדים, שמקדמים תהליכים של הבניית ידע בשיתוף עם המורים כמובילי תהליך.

הקורס יתנהל כסדנה ללמידה שיתופית וכקהילת חשיבה להתנסות בשטח

  • נתבונן על תהליכי למידה במסגרת שיתופית, ניצור חיבורים לשדה ההוראה בשיטת OJT ונגדיר יחד את תפקיד המורה במסגרת לימודית זו.
  • נקרא וננתח מאמרים מעולם החינוך על למידה שיתופית ועל מאפייניה של הקהילה הלומדת.
  • נלמד על הקשר בין שפה, למידה וחשיבה ועל תרומתה של השיתופיות בהעמקת הקשר בין המושגים.
  • נכיר כלי בינה מלאכותית, המקדמים למידה מיטבית ומשמעותית. נשתמש בכלי הבינה למשימות שיתופיות שונות ונפתח מיומנויות המזדמנות בדרך.
  • נתנסה בכתיבת "יומן למידה" לליווי רפלקטיבי של תהליכים בלמידה שיתופית ונחקור את העשייה החינוכית שלנו בתחום זה.
  • נחשוב יחד על האתגרים שמזמנת למידה שיתופית בתהליך רכישת ידע ונמצא דרכים שונות להתגבר על המכשולים.

הקורס מקהל לקהילה הוא קורס תלת-שנתוני שיינתן לבנות שנים א-ג בתשפ"ה בהנחיית  נגה רוזוביץ

הקורס יתקיים בימי ראשון אחת לשבועיים בין השעות 16:55-15:35. 

לפירוט המפגשים ראו במערכת כל אחת מהשנים – עפ"י תכנון שבועי.

מדברים חינוך - ערב של רג"ב

בכל שנה משנות התוכנית מתקיים קורס שאינו אלא סדרת מפגשים ייחודיים המחברים את בנות שנים א-ג לשעה של "מדברים חינוך".

על קפה ומאפה אנחנו נפגשות להיכרות מעמיקה ולחוויות המעצימות את תחושת החבורה הקרובה שלנו, פוגשות אנשי חינוך מעוררי השראה ומתווי דרך, ומבקשות להתעמק בסוגיות חינוכיות, בדילמות ובאתגרים שמערכת החינוך נקראת להתמודד עימם.

את המפגשים מכינות ומנחות הסטודנטיות בתהליך של למידה מבוססת פרויקטים [PBL], בהנחיה ועפ"י מתווה עבודה מוגדר ובו בחירת נושא מתוך עניין ומעורבות אישית, ליבון הסוגיה החינוכית והשאלות הנגזרות ממנה, קריאת מאמרים, הגות חינוכית ולימוד מקורות, צפייה בסרטים ועוד.

המפגש מתקיים בהנחיית ד"ר אולי ספוקויני ובהובלה משותפת עם הסטודנטיות.

שבעה מפגשים בני שעתיים ורבע  פזורים על פני השנה כולה – בימי ראשון בין השעות 19:15-17:00. 

לפירוט המפגשים ראו במערכת כל אחת מהשנים – עפ"י תכנון שבועי.

הכרת המעשה החינוכי – מסיירים בשדה החינוך

סיורים במגוון מוסדות חינוך ייחודיים – הכרת המעשה החינוכי

בתוכנית סיורים תלת-שנתית (בכל שנה כ-6 סיורים) נפתח צוהר להכרת המעשה החינוכי לגווניו. בכל סיור ומפגש נתבונן על הנעשה בשדה החינוך מנקודת מבט אחרת, ונכיר דמויות שיש להן גישה חינוכית מעניינת ומשמעותית. נרחיב את המבט על מעשה החינוך וההוראה, נדון במגוון נושאים ונעשיר את החזון שלנו כמו גם את ארגז הכלים שלנו. בסיורים נפגוש בעלי תפקידים בביה"ס שישתפו במאפייני תפקידם ויפתחו לבנות צוהר למחוזות של השפעה והנהגה מערכתיים בתוך ביה"ס.

ההיכרות עם המגוון הרחב הזה תאפשר לכל סטודנטית לחזור בשלב חיפוש מקום ההשמה שלה אל המקומות, אל האנשים, אל הגישות, אל היוזמות–  ולבחור את  הנתיב האישי שלה בתוך המערכת כולה.

בין מחוזות החינוך ובתי החינוך שנסייר בהם בתשפ"ה: ביה"ס הדמוקרטי במודיעין, תיכון אמי"ת אורי במעלה אדומים, מרכז רטורנו, גני יער ומרכזי חדשנות ועוד.

הסיורים מתקיימים בהנחייתה של ד"ר עפרה מייטליס, ומתואמים לימות השבוע השונים לאורך השנה כולה. התאריכים מופיעים בתוכנית השנתית של כל שנתון ושנתון

כלים לדיאלוג [יינתן בתשפ"ו]

החיים שלנו מתנהלים בין ובתוך מערכות יחסים, ומערכות יחסים באופן טבעי מאותגרות במצבים של אי הסכמה, מחלוקת, קונפליקט – כך בכל מרחבי החיים, וכך במרחב הבית ספרי ובמערכת החינוך בכלל. כאנשי חינוך אנחנו מוצאים את עצמנו לעיתים כצד שלישי הנחשף לשיח עימותי ונדרש ליישוב סכסוך, ופעמים רבות אנחנו בעצמנו צד בעניין.

בקורס "כלים לשיח מקדם דיאלוג" המשלב הרצאה וסדנה

  • נתבונן בעצמנו בתוך מצבים של אי הסכמה – כיצד אנחנו מדברים, מה גורם לנו להיפתח או להיסגר, להקשיב או להילחם.
  • נברר עם עצמנו את הגישה הערכית העקרונית שלנו בניהול קונפליקטים
  • נלמד מושגים ותיאוריות שיאפשרו לנו לנתח אירועי שיח ולבחור כיצד לעצב אותם
  • נקנה לעצמנו כלים ליישוב עימותים ולהבעת עמדות בבהירות אך באופן מכבד, קשוב ומזמין שיח
  • ננתח טקסטים מעולם החינוך – נתנסה באיתור גורמים חוסמים ובהצעת חלופות
  • נתנסה בסימולציות של מצבי קונפליקט במרחב הבית ספרי

הקורס "כלים לשיח מקדם דיאלוג" הוא קורס תלת-שנתוני שיינתן לבנות שנים א-ג בתשפ"ו בהנחיית ד"ר אולי ספוקויני

רואים רחוק – לפרוס כנפיים ולעוף [ יינתן בתשפ"ז]

הקורס "רואים רחוק – בונים עתיד" הוא קורס תלת-שנתוני (בתהליך בנייה) שיינתן לבנות שנים א-ג בתשפ"ז.

התנסות ייחודית – יזמות בחינוך

מחינוך ליזמות – ליזמות בחינוך
במסגרת ההתנסות הייחודית של שנים א-ב בחרנו לשלב בין התיאוריה לפרקטיקה בתחום היזמות החינוכית. הסטודנטיות ייחשפו לעיקרי התהליך היזמי על שלביו השונים, יכירו את מאפייני היזם,  יבחנו את השדה החינוכי בראיה יזמית, וילמדו לתת מענה למורכבות שבתכנון וביישום של מהלכים יזמיים בבתי הספר, ואף לעודד תלמידים בגילאים שונים ליזמות.

על רקע הלימוד וההכשרה יצאו הסטודנטיות לבניית תהליכים של מיזמים מסוגים שונים (חברתי, ערכי, חינוכי, לימודי, סביבתי ועוד) משלב הרעיון ומקורות השראה ועד שלב המימוש בו הן יפעילו את המיזם שהגו והפיקו בבתי הספר השונים.

ההתנסות הייחודית כוללת:

  • מפגשי לימוד והכשרה קבוצתיים
  • מפגשי הכנה ובנייה של מיזם עפ"י בחירה אישית – בזוגות
  • מפגשי יישום והתנסות במיזם בתוך בתי הספר – עפ"י בחירה אישית בתיאום עם המרצה המלווה ובאישורה.

את ההתנסות הייחודית של שנים א-ב מלווה אפרת אטיאס.

מפגשי הלימוד וההכשרה הקבוצתיים יתקיימו בימי ראשון. 

לפירוט המפגשים ראו במערכת כל אחת מהשנים – עפ"י תכנון שבועי.

מפגשי היישום וההתנסות במיזם בתוך בתיה"ס יתקיימו עפ"י תיאום אישי של כל זוג סטודנטיות עם בתיה"ס שבחרו ואושרו להתנסות.
במסגרת שעות אלה תתקיים גם סדנה רפלקטיבית להתבוננות, לדיוק ולצמיחה ממפגש למפגש.

 

התנסות ייחודית תהליכים בצמיחה אישית

מעבירות את זה הלאה – מחוויה אישית לפעולה

כל אחת היא עולם ומלואו – לכל אחת סיפור אישי של גדילה והתפתחות, לכל אחת כוחות ומשאבים, חלומות ואתגרים.

בנות שנה ג' בתוכנית רג"ב אפרתה עברו במסגרת לימודיהן קורס סדנאי של "תהליכים בצמיחה אישית".  קורס שבו התמקדו בהתבוננות הפנימית באוריינטציה מקצועית, עברו בעצמן מסע אישי וקבוצתי של היכרות, התבוננות, העמקה, גילוי, התמודדות ועיבוד הדברים. אחת ממטרותיו המוצהרות של הקורס היה להיות להן "מודלינג" לעבודה אישית וקבוצתית עתידית בתוך כיתותיהן בימים שבהם נראה שזהו עיקר המעשה החינוכי.

עם הכלים וההתנסות הזו הן יוצאות להתנסות ייחודית שבה "יעבירו את זה הלאה" – לבנות כיתות י"א באולפנת "טל רמות". בסדרת מפגשים שיבנו מהכלים שקיבלו הן ובשיתוף ולמידה מהצוות החינוכי-ייעוצי בביה"ס , יזמינו הסטודנטיות את התלמידות לצאת איתן לתוכנית מקוצרת של כלים לצמיחה אישית, מתוך הנחה שהחוויה שתחווה הנערה בעצם המפגש עם מישהי מבוגרת-צעירה, המזמינה אותה למסע בהנחייתה את הקבוצה ובליוויה האישי – תהיה חוויה פותחת ומניעה.

ההתנסות הייחודית כוללת:

  • מפגשים להיכרות עם ייחודו של ביה"ס ובניית תוכנית על בסיס הגדרת יעדים והתאמה לאופי המקום ובנותיו
  • סדרת מפגשים קבוצתיים ואישיים – התנסות בהנחיית קבוצות ובמנטורינג אישי
  • סדנה רפלקטיבית להתבוננות, להתמודדות עם התנגדויות, לדיוק ולצמיחה ממפגש למפגש.

את ההתנסות הייחודית של שנה ג מלווה ד"ר אולי ספוקויני

כלל המפגשים – מפגשי ההכנה, מפגשי ההנחיה והמנטורינג שבתוך ביה"ס והסדנה הרפלקטיבית  יתקיימו בימי ראשון. 

לפירוט המפגשים ראו במערכת שנה ג – עפ"י תכנון שבועי.

מעורבות חברתית במסלול אישי

אחת מחובות הסטודנטים המשתתפים בתוכנית היא 40 שעות התנדבות בכל אחת משנות הלימודים. ההתנדבות היא בתחום החינוך בלבד, בעבודה פרטנית ומערכתית עם תלמידים מגיל גן ועד תיכון במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות.
ההתנדבות במסגרת שעות זו היא ערוץ נוסף למפגש עם מגוון רחב של צרכים והתמודדויות שאנשי חינוך יכולים להידרש להם ובכוחם להעניק, לתמוך, לסייע. ההתנסות וההתחככות באנשי חינוך המלווים את הסטודנטיות בהדרכה, בשותפות לחשיבה החינוכית בדילמות שהיא מזמנת מוסיפה כלים גישות והזדמנויות לצמיחה.

אצלנו באפרתה
בשנים א ו-ג המעורבות החברתית היא התנדבות חינוכית בבחירה אישית – כל אחת ממקום שליבה חפץ.

אספנו מגוון אפשרויות להתנדבויות באזורים שונים בירושלים – תוכלי לבחור באחת מהן או ליזום אחרת בתנאי שתקבלי עליה את אישור רכזת התוכנית.

אנחנו פה ברג"ב אפרתה נשמח ללוות אותך בייעוץ ובתמיכה אם רק תרצי.

מעורבות חברתית במרכז התמיכה

מתוך הכרה בחשיבות המעורבות והתרומה האישית בתוך מסגרת המכללה ובשאיפה לפיתוח תחושת המסוגלות האישית והיכולות הבין אישיות, סטודנטיות רג"ב של שנה ב' מעורבות בתמיכה לימודית–חברתית שמתקיימת במסגרת מרכז התמיכה הלימודי של המכללה. במסגרת זו כל סטודנטית מבצעת 40 שעות התנדבות בעזרה לימודית לסטודנטיות מתקשות במכללה.

כדי להפיק את המירב משעות התמיכה, מתקיים קורס שמלווה את הסטודנטיות

החונכות במתן כלים לסיוע לימודי ולהתמודדות עם קשיים מסוגים שונים לצד דיון רפלקטיבי על ההתמודדות עם האתגרים ועל ההתפתחות האישית לאורך השנה.

 

את המעורבות החברתית במרכז התמיכה ואת מפגשי הלמידה, ההכשרה והרפלקציה מלווה אפרת אטיאס

שיעורי העזר יתואמו בין סטודנטיות רג"ב לסטודנטיות מרכז התמיכה לזמן משותף עפ"י נוחיותם.

מעבירים את זה הלאה – רג"ב עם הפנים למכללה

אנחנו כאן ברג"ב אפרתה רואים את התוכנית כמעין פיילוט [*פַּיְלוֹט = שָׁלָב רִאשׁוֹנִי, נִסְיוֹנִי בִּפְּרוֹיֶקְט רְחַב מְמַדִּים וּמֻרְכָּב לִבְדִיקַת סִכּוּיֵי הַהַצְלָחָה, הַכְּדָאִיּוּת וכו'].
רג"ב זו שפה, זו תפיסת עולם הרואה בחינוך שליחות, המאמינה כי לעולם ההוראה מגיעים מתוך בחירה, מתוך חלום ורצון להשפיע, המבקשת להעמיד מורים מנהיגים, מורים גדולים, סקרניים בעלי חשיבה מורכבת ומעמיקה, מודעים לאתגרי החינוך ורואים לעצמם זכות וחובה להתמודד עימם באומץ, ברגישות ובחוכמה.
הנחת היסוד שלנו היא שכלל הסטודנטים המתכשרים להוראה מגיעים מהמקום הזה, ואנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להכיר טובה למכללה ולתוכנית רג"ב הארצית ולהעניק לכלל הסטודנטיות במכללה "טעימה" מן השפה, מן החוויה שאנחנו חוות ברג"ב.
במסגרת ועדת היגוי הכוללת נציגות מבנות רג"ב משנים ב-ג בשיתוף עם הנהלת המכללה  נבחר יחד את נושא יום העיון השנתי בחינוך המכוון לכלל בנות המכללה, נגבש את מבנה היום ואת תכניו, ונהיה שותפות בהעברת אחת מיחידותיו.

נפגשים ברג"ב – הרצאות ערב בזום במסגרת תוכנית רג"ב הארצית

תוכנית "נפגשים ברג"ב" היא סדרת מפגשי העשרה מקוונים המיועדת לכלל קהילת רג"ב- סטודנטים, בוגרים, צוות התוכנית במכללות ובתוכנית הארצית. במפגשים אלו נפגוש את מיטב המרצים בתחום החינוך וכן נפגוש זה את זו- משתתפים פעילים בתוכנית רג"ב המביאים נקודות מבט ועמדות שונות לדיון חינוכי מקדם ומצמיח.

מועדי "נפגשים ברג"ב", המרצים והתכנים יפורסמו בהמשך.

כנסים ארציים – עפ"י שנתונים – אחד בכל שנה

הכנסים הארציים של התוכנית המתקיימים מידי שנה – עפ"י שנתונים הם אחד ממקומות המפגש של הסטודנטים עם כלל שותפיהם לתוכנית, לחזון , לדרך ולשפה.

לכל שנתון – כנס המוקדש לנושא אחר.

נושאי הכנסים של תשפ"ה ומועדיהם יפורסמו בהמשך.

www.efrata.emef.ac.il | אמונה־אפרתה מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות | רחוב בן יפונה, 17, בקעה, ירושלים

גלילה לראש העמוד

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

דילוג לתוכן