חזון המכללה
1. מכללה מתחדשת.
פיתוח דינמי של מסגרות הכשרת המורים השונות שפועלות במכללה; קליטת חידושים, גם מ'השטח' וגם מהמסגרות האקדמיות העוסקות במחקר. יישום מתמיד של חידושים.
2. מכללה בדיאלוג מתמיד.
קיום דיאלוג מתמיד ורצוף קשוב ואמפתי בין הגורמים המובילים את צביונה הדתי והחינוכי של המכללה לבין האחראים על המקצועיות האקדמית שלה.
3. מכללה בהידברות.
בניית מנגנוני דיאלוג פתוח ואחראי בין הממסד במכללה לסטודנטיות המכללה. עידוד לעמוד בדרישות התקנון תוך הידברות מתמדת עם הסטודנטיות בפרט ועם נציגות אגודת הסטודנטיות בכלל.
4. מכללה מתפתחת מקצועית.
פיתוח ההכשרה המקצועית בצורה אינטגרטיבית תוך שיתוף מרבי של מרצי המכללה, הן בהיותם דוגמה אישית והן כמסייעים בפועל לתהליך ההכשרה. העצמת האחריות האישית של הסטודנטית כיוזמת וכמובילה, פיתוח מנהיגותה לקראת מעמדה כמורה ומחנכת בישראל.
5. מכללה המפתחת מודעות לרב תרבותיות ולמגוון הזרמים בציבור הישראלי.
טיפוח מורות וגננות שבמרכז זהותן האישית והמקצועית – חינוך לאהבת ישראל מתוך תשומת לב וכבוד הדדי לכל.
6. מכללה עם הפנים לקהילה.
טיפוח אחריות לקהילה. הבנה של טיב הקשרים בין המכללה הממוקמת בשכונת בקעה בירושלים לבין המנגנונים הקהילתיים השונים. הוא הדין בשלוחה בקריית ארבע. זיהוי יסודות וצרכים בקהילה וטיפול בהם במסגרת המכללה.
7. המכללה והארץ.
חיזוק הזיקה לארץ ישראל. טיפוח והעצמת מערכת הסיורים ועיגונם בתכנית האקדמית המכללתית. חיזוק האחריות לסביבה במסגרת אהבת הארץ.
8. מכללה עם מסורת.
חיזוק הקשר לשורשיה ולמסורתה של המכללה כמנוף לפיתוח העתיד.
9. המכללה במערכת החינוך.
חיזוק הקשר למוסדות החינוך ולמערכות השונות – משרד החינוך, המועצה להשכלה גבוהה ובמיוחד מנהל החינוך הדתי.