fbpx

מכללת אמונה אפרתה | מכללה אקדמית לאמנויות וחינוך

  • סטודנטים
  • סגל
  • צור קשר
לוגו אפרתה - ללמוד בבית טוב בירושלים
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
תפריט
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
פרסומי סגל אפרתה תש״ף
ראשי » כללי » פרסומי סגל אפרתה תש״ף

פרסומים אקדמיים של חברי סגל אפרתה
לשנת תש״ף (לפי א״ב)

מעודכן לא׳ בשבט תשפ״א, (14.1.2021)

נטלי אקון

ד״ר‭ ‬נטלי‭ ‬אקון
מרצה‭ ‬ללשון

אקון, נטלי, מסורת העברית במרוקו: בין זהות יהודית לזהות מכילה, ירושלים: מכון בן-צבי, תש״ף.

אסתי בן מנחם תאומים

ד״ר‭ ‬אסתי‭ ‬בן‭ ‬מנחם
ראש‭ ‬המסלול‭ ‬העל‭ ‬ייסודי

בן מנחם-תאומים, אסתר, ״קמץ א׳, אָ – תמורות בהוראת ראשית הקריאה בישראל מתקופת היישוב ועד היום״, אוריינות ושפה 8 (תש״ף), עמ׳ 40-21

דוד ברודי

ד״ר‭ ‬דוד‭ ‬ברודי
מרצה‭ ‬לגיל‭ ‬הרך

Brody‭, ‬D‭.‬‭ ‬L‭., ‬Emilsen‭, ‬K‭., ‬Rohrmann‭, ‬T‭., ‬&‭ ‬Warin‭, ‬J‭. (‬Eds‭.). (‬2020‭).‬‮ ‬Exploring Career Trajectories of Men in the Early Childhood Education and Care Workforce‭: ‬Why They Leave and Why They Stay‭. ‬Routledge‭.‬‏

מרי גוטמן

ד״ר‭ ‬מרי‭ ‬גוטמן
יו״ר‭ ‬ועדת‭ ‬מחקר

Gutman‭, ‬M‭.‬‭ (‬2020‭). ‬“Balance as a way of lifework”‭: ‬early career choices among Israeli senior teacher educators‭.‬‮ ‬Teaching Education‭, ‬1-12‭.‬

Gutman‭, ‬M‭.‬‭, ‬&‭ ‬Oplatka‭, ‬I‭. (‬2020‭). ‬“Maintaining the image of a desired teacher”‭: ‬major issues of late-career senior teacher educators‭.‬‮ ‬Educational Studies‭, ‬1-16‭.‬

אסתר גולדבלט

ד״ר‭ ‬אסתר‭ ‬גולדבלט
מרצה‭ ‬לחינוך‭ ‬מיוחד‭ ‬וחינוך‭ ‬לגיל‭ ‬הרך

גולדבלט, א. (2019). דחק בקרב הורים של מתבגרים ומבוגרים צעירים עם לקות שמיעה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, כ״ז (49-50), 79-100.

איילת גדסי

ד״ר‭ ‬אילת‭ ‬הראל‭ ‬גדסי
מרצה‭ ‬לחינוך‭ ‬מיוחד

Harel-Gadassi‭, ‬A‭.‬‭, ‬Friedlander‭, ‬E‭., ‬Yaari‭, ‬M‭., ‬Bar-Oz‭, ‬B‭., ‬Eventov-Friedman‭, ‬S‭., ‬Mankuta‭, ‬D‭., ‬&‭ ‬Yirmiya‭, ‬N‭. (‬2020‭). ‬Do developmental and temperamental characteristics mediate the association between preterm birth and the quality of mother-child interaction‭?.‬‮ ‬Infant Behavior and Development‭,‬‮ ‬58‭, ‬101421‭.‬

בת-אל ינקובוץ כהן

ד״ר‭ ‬בת‭-‬אל‭ ‬ינקובוץ‭ ‬כהן
מרצה‭ ‬לחינוך‭ ‬מיוחד

Yankovitz‭, ‬B‭. ‬E‭.‬‭, ‬&‭ ‬Mashal‭, ‬N‭. (‬2020‭). ‬Can brain stimulation improve semantic joke comprehension‭?‬‮ ‬Journal of Cognitive Psychology‭,‬‮ ‬32‭(‬4‭), ‬357-368‭.‬

הרב-חנן-200

הרב ד״ר חנן יצחקי
ראש תכנית בזיכרון M.Ed, רכז ההדרכה
רב המכללה

יצחקי ח', אחרי המלחמה : ספרות השו"ת בהתמודדות עם עולם משתנה, עולם מתהפך, ז (תשף) 163-151.

יצחקי ח', "והלשונות חלוקים זה מזה כידוע למשכילים": הדיוק במונחי בעל 'פתחי תשובה, דעת לשון ג, (תשף), 51- 68.

כרמיאל כהן

ד״ר‭ ‬כרמיאל‭ ‬כהן
מרצה‭ ‬בתכנית‭ ‬האגדה‭ ‬והוראתה

כהן, כרמיאל וברנר, ברוך. ביאור התורה של רבינו לוי בן גרשום (רלב״ג), מקרא פרשנות ותלמוד, פרקי מבוא, מעליות שעל יד ישיבת ברכת משה: מעלה אדומים, תש״ף

כהן, כרמיאל, ״השפעת רבי אברהם אבן עזרא על הרלב״ג בביאור התורה״, המעיין 231 (תש״ף), עמ׳ 218-230.

מירי כהנא

ד״ר‭ ‬מירי‭ ‬כהנא
ראש‭ ‬החוג‭ ‬לתנ״ך

כהנא (לאור) מירי, ״תרגום כפול ככלי פרשני בתרגום יונתן לנביטים מנחום עד מלאכי״, דעת לשון ג׳ (תש״ף)

Kahana‭, ‬M‭. (‬2020‭). ‬Targum Jonathan to the Prophets and the Masoretic Cantillations‭.‬‮ ‬Aramaic Studies‭,‬‮ ‬1‭(‬aop‭), ‬1-15‭.‬

אלי קון

ד״ר‭ ‬אלי‭ ‬קון
מרצה‭ ‬לתנ״ך‭ ‬ולחינוך

Stern‭, ‬J‭., ‬&‭ ‬Kohn‭, ‬E‭. (‬2019‭). ‬Icarus ignored‭: ‬understanding mundane spirituality through young people’s prayer‭.‬‮ ‬International Journal of Children׳s Spirituality‭,‬‮ ‬24‭(‬3‭), ‬290-306‭.‬

Kohn‭, ‬E‭. (‬2020‭). ‬Prayer services in Jewish religious high schools for girls in Israel-teachers׳‭ ‬perspectives‭.‬‮ ‬Journal of Religious Education‭, ‬1-16‭.‬

ענת קלי

ד"ר ענת קלי
ראש החוג לחינוך מיוחד

קלי, ע', רומי ש' וקורט ד' (2020). חוויותיהם של מתבגרים במצוקה ובסיכון בחברה החרדית. מפגש לעבודה סוציאלית, 26, 29-56.

בן-ציון קליבנסקי

ד״ר‭ ‬בן‭-‬ציון‭ ‬קליבנסקי
מרצה‭ ‬להיסטוריה

Klibansky‭, ‬B‭. ‬T‭. (‬2020‭). ‬Jewish resistance in provincial Lithuania in 1941‭.‬‮ ‬Holocaust Studies‭,‬‮ ‬26‭(‬1‭), ‬38-61‭.‬

ד"ר‭ ‬רוני‭ ‬קמפינסקי
דיקן‭ ‬אקדמי

קמפינסקי, ר׳. (2020), ״תמורות אפשריות בשיח הזכויות של החייל הדתי״. חוסן לאומי, פוליטיקה וחברה, 1, 79-100

Kampinsky‭, ‬A‭. (‬2020‭). ‬The IDF Military Rabbi‭: ‬Between a‭ ‬“Kohen Anointed for War”‭ ‬and a‭ ‬“Religious Services Provider”‭.‬‮ ‬Religions‭,‬‮ ‬11‭(‬4‭), ‬180‭.‬

Kampinsky‭, ‬A‭. (‬2020‭). ‬Minister Zevulun Hammer’s Stance on the‭ ‬“Who is a Jew‭?‬”‭ ‬Issue‭.‬‮ ‬Jewish Political Studies Review‭,‬‮ ‬31‭(‬1/2‭) ‬146-159‭.‬

שרון‭ ‬קפלן‭-‬ברקלי

ד״ר‭ ‬שרון‭ ‬קפלן‭-‬ברקלי
מרצה‭ ‬לגיל‭ ‬הרך

Kaplan-Berkley‭, ‬S‭., ‬Strickland‭, ‬C‭. ‬M‭., ‬&‭ ‬Dimartino‭, ‬L‭. (‬2019‭). ‬Post-dissertation‭: ‬surviving and thriving amidst doctoral transition‭.‬‮ ‬Reflective Practice‭,‬‮ ‬20‭(‬6‭), ‬705-719‭.‬

רביב חיים

ד״ר‭ ‬חיים‭ ‬רביב
ראש‭ ‬החוג‭ ‬ללשון

רביב, חיים, ״מריאטיביות לפרואקטיביות בכתיבה: הוראת כתיבה באמצעות טיוטות מרובות לתרומתה הדיפרנציאלית לשיפור טקסטים של סטודנטים״, חלקת לשון 52 (תש״ף), עמ׳ 194-213.

רביב, חיים, ״קריאת שמע כבבואה וכהדהוד של ״נאום המצוות״ בספר דברים: להבנת המבנה הרעיוני של פרשיות שמע באמצעות עיון אינטרטקסטואלי״ אורשת ט׳ (תש״ף), עמ׳ 181-197.

יצחק ש' רקנטי

ד״ר‭ ‬יצחק‭ ‬ש׳‭ ‬רקנטי
מרצה‭ ‬בתכנית‭ ‬זיכרון‭ ‬ומורשת

רקנטי, יצחק, ״אזכיר תהילות ה׳״ – שירת הקודש של עולי שלוניקי בתל אביב עם עלייתם אליה״, מנ-עד, מחקרי ישראל במוסיקולוגיה 17 (תש״ף), עמ׳ 1-30.

חגי שטמלר

ד"ר חגי שטמלר
מרצה בחוג לתנ"ך ולחינוך

שטמלר, חגי. "עין בעין – משנתו של הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל", הוצאת תבונות: אלון שבות, תש"ף

יוסי שפנייר

ד״ר‭ ‬יוסי‭ ‬שפנייר
רכז תכנית רג״ב, מרצה להיסטוריה

שפנייר, יוסי. ״קורות ההתיישבות היהודית מצפון לירושלים בתקופת המנדט והנצחתה״, ירושלים וארץ ישראל: כתב עת ללימודי ארץ-ישראל וארכיאולוגיה 12-13 (תש״ף), עמ׳ 371-397.

רוזנסון, ישראל ושפנייר, יוסי, קרית ענבים, שורשים בסלע על אם הדרך, ירושלים: כרמל, תש״ף.

 

תכנון והכנה: ד״ר מרי גוטמן, יו״ר ועדת מחקר

עריכה ביבליוגרפית: נעמה קידר-לוי, המידענית ואחראית השאלה בין ספרייתית

« פוסט קודם
פוסט הבא »
  • כתבי עת
    • דעת לשון
    • דרך אגדה
    • דרך אפרתה
    • היסטוריה-הגות-ריאליה
  • ספרים בהוצאת המכללה
  • פרסומי סגל אפרתה
  • פרסומים בשיתוף המכללה
  • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
לייעוץ והרשמה

תוכניות לימוד

  • תואר ראשון ותעודת הוראה
  • לימודי תואר שני
  • הסבת אקדמאים להוראה
  • לימודי המשך
  • כניסה להוראה
  • פיתוח מקצועי
  • לימודי תעודה
  • תוכניות

סרגל ניווט מהיר

  • דף הבית
  • אודות
  • תוכניות לימודים
  • ספריה
  • פרסומי המכללה
  • רישום וקבלה
  • צור קשר
Facebook-f Instagram Youtube

צרו איתנו קשר > כתובת: רח' בן יפונה 17, בקעה, ירושלים | טלפון: תואר ראשון 1-800-800-204 תואר שני 1-800-800-206

כל הזכויות שמורות | נבנה ע"י קידום פלוס

גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

הבנתי !
שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

לקריאה - לחץ כאן >
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס