fbpx

מכללת אמונה אפרתה | מכללה אקדמית לאמנויות וחינוך

  • סטודנטים
  • סגל
  • צור קשר
לוגו אפרתה - ללמוד בבית טוב בירושלים
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
תפריט
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
רשימת מקורות בסוף העבודה – מקורות אלקטרוניים
ראשי » ספריה » רשימת מקורות בסוף העבודה – מקורות אלקטרוניים

רשימת מקורות בסוף העבודה - מקורות אלקטרוניים

לפי שיטת APA מהדורה שביעית
חזרה לתפריט הראשי

תוכן העניינים:

ספרים אלקטרוניים ממאגר ספרים אקדמי והמונחים DOI ו URL

ספרים אלקטרוניים ללא או עם DOI

פרק מתוך ספר אלקטרוני ממאגר אקדמי

מאמרים מתוך ספר ערוך מקוון

מאמר מכתב עת מקוון מתוך מאגר מידע אקדמי עם DOI

מאמר מכתב עת מקוון מתוך מאגר מידע אקדמי ללא DOI

מאמר/מסמך בתוך אתר אינטרנט של ארגון מקצועי/ממשלתי

ארגון מקצועי/ממשלתי כמחבר מאמר/מסמך מהאינטרנט

אגף של משרד ממשלתי כמחבר פרסום

תזות ודיסרטציות מקוונות

מקורות עזר בהכנת המצגת

ספרים אלקטרוניים

ספרים אלקטרוניים ממאגר ספרים אקדמי

  • ספרים המופיעים במאגר אקדמי כמו ׳כותר׳, ׳מאגנס׳ ועוד

  • ספרים אלקטרוניים נכתבים כספרים רגילים ללא ציון שם המאגר


המונחים
DOI ו URL

  • Digital Object Identifier) DOI) – קוד קבוע המזהה מסמך אלקטרוני. מופיע בעיקר בפרסומים אקדמיים באנגלית (בעברית אין DOI). יש לציינו לאחר המו"ל.

  • Uniform Resource  Locator) URL) – כתובת האתר באינטרנט.

  • אם לספר אין DOI לא רושמים כתובת URL. הרישום הביבליוגרפי יעשה כמו ספר מודפס.

חזרה לתוכן העניינים

ספרים אלקטרוניים ממאגר אקדמי ללא או עם DOI

ספר אלקטרוני בעברית ללא DOI

  • אם לספר אין DOI לא רושמים כתובת URL. הרישום הביבליוגרפי יעשה כמו ספר מודפס

כ"ץ, ש' (2016). ילד במתנה או ילד בהמתנה? מבט אל המשאבים התומכים בהורים לילדים עם אוטיזם. מכון מופ"ת.

ספר אלקטרוני באנגלית עם DOI

  • ספר עם DOI יש לציינו אחרי המו"ל

Westling, M. A., & Zappaterra  T. (2019). Users' Needs Report on Play for Children with Disabilities. Sciendo. https://doi.org/10.1515/9783110537482

חזרה לתוכן העניינים

פרק מתוך ספר אלקטרוני ממאגר אקדמי

  • אין לציין את שם הפרק ומספר העמוד/ים

  • אם מדובר בציטוט ישיר בלשון המקור יצויינו מספרי העמודים בגוף העבודה

  • אם בפרק מופיע DOI יש לציינו לאחר שם המו"ל ולא אין צורך לציין כתובת ה URL.

אבישר, ג' (2010). הכלה ונגישות : על תכנון לימודים ותכניות לימודים לתלמידים עם מוגבלויות. מכון מופ"ת.

Smagorinsky, P. (2016). Adaptation as reciprocal dynamic. Palgrave Macmillan US. https://doi.org/10.1057/978-1-137-54797-2_3

חזרה לתוכן העניינים

מאמרים מתוך ספר ערוך מקוון
(ספר שהוא אסופה/קובץ מאמרים)

  • אם במאמר מתוך אסופת מאמרים מופיע DOI נרשום אותו אחרי שם המו"ל.

  • בעברית בדרך כלל אין כתובת DOI לכן לא נוסיף כתובת כלל. 

גרין, ה', ח' וטובין, י' (2017). הצורה הפרוזודית בשפה דבורה של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. בתוך ש' רייטר, ע' קופפרברג וי' גילת (עורכים). סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל (עמ' 105-83). מכון מופ"ת.

Matheis M., & Turygin N.C. (2016). Depression and Autism. In: Matson J. (Eds.), Handbook of Assessment and Diagnosis of Autism Spectrum Disorder. Autism and Child Psychopathology Series (pp. 285-300). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-27171-2_15

חזרה לתוכן העניינים

מאמרים מכתבי עת מקוונים

מאמר מכתב עת מקוון מתוך מאגר מידע אקדמי עם DOI

  • במאמר שיש בו DOI נרשום אותו אחרי מספרי העמודים של הפריט.

  • ה DOI ירשם ברצף. אם לא ניתן לרשום בשורה אחת נעביר אותו לשורה חדשה.

Gardiner, E., Mâsse, L. C., & Iarocci, G. (2019). A psychometric study of the Family Resilience Assessment Scale among families of children with autism spectrum disorder. Health and quality of life outcomes,17 (1), 45-45. https://doi.org/10.1186/s12955-019-1117-x

חזרה לתוכן העניינים

מאמר מכתב עת מקוון מתוך מאגר מידע אקדמי ללא DOI

  • במאמר שאין בו DOI נרשום את כתובת URL

    הערה
    : במאמרים בעברית בדרך כלל אין DOI

גולדבלט, א׳ (2019). דחק בקרב הורים של מתבגרים ומבוגרים צעירים עם לקות שמיעה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, כ"ז (49/50), 100-79.
https://www.jstor.org/stable/pdf/26917225.pdf

De Wall, M. (2009). Parents have their say. Journal of Interactive Online Learning, 8(2), 156-164. https://eric.ed.gov/?id=EJ938827

חזרה לתוכן העניינים

מאמר/מסמך בתוך אתר אינטרנט של ארגון מקצועי/ממשלתי

ישנם פרסומים שאינם מאמרים אלא מסמכים הכוללים סקירות, נתונים, דוחות סטטיסטיים ותרשימים. פרסומים אלה בדרך כלל אינם מופיעים במאגרי מידע. ניתן לאתרם רק באתר הארגון. 

שם המחבר (תאריך). שם המאמר. שם הארגון. כתובת URL או DOI

הראל, ד' (2021, 10 בינואר). סימנים מוקדמים לאבחון הפרעה על הספקטרום האוטיסטי (ASD) בגיל הינקות. בטיפולנט – פורטל לשירותים פסיכולוגיים בישראל. https://www.betipulnet.co.il/articles/Early_signs_for_ASD_diagnosis_In_infancy/

רבינוביץ', מ' (2020). זמינות אמצעי קצה וחיבור לאינטרנט עבור ילדים לצורך למידה מרחוק. הכנסת, מרכז המחקר והמידע.
https://main.knesset.gov.il/Activity/Info/Research/Pages/incident.aspx?docid=3dbd13a0-0fcc-ea11-8107-00155d0aee38

Edelson, S. M., & Natowicz, M., R. (2020, October). Challenging behaviors in adults with autism. Autism research institute. https://www.autism.org/challenging-behaviors-in-adults-with-autism/

חזרה לתוכן העניינים

ארגון מקצועי/ממשלתי כמחבר מאמר/מסמך מהאינטרנט

כשהארגון הוא המחבר אין צורך להוסיף את שם הארגון כמוציא לאור בסוף הרישום.

שם הארגון. (תאריך חיבור המאמר-אם מצויין). שם המאמר. כתובת URL או DOI

ח"ת – חסר תאריך

(n.d.) – no date

אלו"ט אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם. (ח"ת). מהו אוטיזם. https://alut.org.il/%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%99%D7%96%D7%9D/

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2022). לקט נתונים לרגל יום הילד הבין-לאומי 2022. https://www.cbs.gov.il/he/mediarelease/DocLib/2022/367/11_22_367b.pdf

American psychological association. (2003). Behavioral program helps autistic children make progress.   https://www.apa.org/monitor/oct03/autistic

חזרה לתוכן העניינים

אגף של משרד ממשלתי כמחבר פרסום  

יש לרשום כמחבר את שם האגף המסוים במשרד הממשלתי שחיבר את הפרסום.

בהוצאה לאור יירשמו שם המשרד הממשלתי ויתר המחלקות של המשרד לפי סדר היררכי כפי שמופיע בפרסום.

שם האגף (שנת פרסום). שם הפרסום. שם המו"ל. URL

אגף לקויות למידה והפרעות קשב (ח"ת). משיקים: אמנות ההוראה בכיתות הכוללות תלמידים עם קשיים ועם לקויות בלמידה בהשקה לתחומי דעת.
גף הפרסומים, משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, שירות פסיכולוגי ייעוצי.
http://meyda.education.gov.il/files/shefi/liikoheylemida/meshikim.pdf

חזרה לתוכן העניינים

תזות ודיסרטציות מקוונות

עבודת תזה ממאגר של מוסד אקדמי
לאחר [הסוגריים המרובעים] יש להוסיף את שם המאגר של המוסד האקדמי. כתובת 
URL (אם העבודה נגישה באופן חופשי באינטרנט)

שלקוביץ, ר' (2019). הסתגלות לשינויים לא משמעותיים בקרב נבדקים בעלי אוטיזם בתפקוד גבוה בעקבות תכנות התנהגות בסביבת רובוט [עבודת גמר מחקרית (תזה), אוניברסיטת תל-אביב]. DATA – אוניברסיטת תל-אביב. http://primage.tau.ac.il/libraries/brender/the2_f/9932995592104146.pdf

דיסרטציה (עבודת דוקטורט) ממאגר של מכון מחקר

זיו, א' (2004). גורמי סיכון, גורמים מגינים, דרכי התמודדות והסתגלות בבית הספר אצל תלמידים עם ליקויי למידה בחטיבה העליונה (פרסום מס': 108723) [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה", אוניברסיטת תל-אביב]. מכון סאלד. https://info2011-szold-org-il.mgs.emef.ac.il/PDF-Articles/%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/108723.pdf

חזרה לתוכן העניינים

מקורות עזר בהכנת המצגת

סלע, ר' (עורכת). (ח"ת). APA כללי ציטוט ביבליוגרפי. ספריית מכללת סמינר הקיבוצים. ספרית סמינר הקיבוצים  

כהן, ז', רביב, ל', אחראי, א' וברנזון א' (עורכות). (נובמבר, 2020). כללי הרישום הביבליוגרפי (תמצית עפ"י כללי APA  מהדורה 7). המכללה האקדמית צפת. מכללת צפת

חזרה לתוכן העניינים

« פוסט קודם
פוסט הבא »
  • יעץ והדרכה
    • יעץ והדרכה
    • סרטוני הדרכה ומדריכים
  • מקורות מידע
    • לחיפוש בקולא
    • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
    • סביבות למידה מתוקשבות
    • לקטלוג הקלאסי
    • קטלוגים ארציים
    • סביבות למידה מתוקשבות
    • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
      • ירושלים
  • מועדים מיוחדים תשפ״ג
  • אודות הספריה
    • אודות הספריה
    • תקנון הספרייה
      • מדיניות השאלה
      • הארכות והזמנות
      • איחורים בהשאלות
      • השאלה בין ספרייתית
    • כללי התנהגות
    • ציוד אלקטרוני
      • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
      • צילומים, סריקות והדפסות
    • צוות הספרייה
  • כתיבה אקדמית
    • הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית
    • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • יצירת הפניות וביבליוגרפיה במסמך word
    • זכויות יוצרים ואתיקה
    • שימוש מושכל באתרי אינטרנט
  • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
    • תמיכה בהוראה
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • יעץ פרטני עם מידענית
      • זכויות יוצרים ושימוש הוגן
      • הדרכות לקורסים וסרטוני הדרכה
        • סרטוני הדרכה ומדריכים
        • הזמנת הדרכה לקורס
      • הזמנת ספרים לצורך הוראה
      • השאלה בין ספרייתית
      • הזמנת חדר לימוד
      • הזמנת מחשבים ניידים
      • הזמנת אייפדים לחנ"מ
    • תמיכה במחקר אקדמי
      • יעץ פרטני
      • השאלה בין ספרייתית
      • התראות לצורך מחקר
      • ORCID
      • פלטפורמות ליצירת פרופיל חוקר
        • Google Scholar
        • Academia.edu
      • ארגון מידע – Mendeley
      • מדידה והערכה של כתבי עת
        • Scimago
      • Crossref – כלי לאיתור DOI
לייעוץ והרשמה

תוכניות לימוד

  • תואר ראשון ותעודת הוראה
  • לימודי תואר שני
  • הסבת אקדמאים להוראה
  • לימודי המשך
  • כניסה להוראה
  • פיתוח מקצועי
  • לימודי תעודה
  • תוכניות

סרגל ניווט מהיר

  • דף הבית
  • אודות
  • תוכניות לימודים
  • ספריה
  • פרסומי המכללה
  • רישום וקבלה
  • צור קשר
Facebook-f Instagram Youtube

צרו איתנו קשר > כתובת: רח' בן יפונה 17, בקעה, ירושלים | טלפון: תואר ראשון 1-800-800-204 תואר שני 1-800-800-206

כל הזכויות שמורות | נבנה ע"י קידום פלוס

גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

הבנתי !
שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

לקריאה - לחץ כאן >
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס