fbpx

מכללת אמונה אפרתה | מכללה אקדמית לאמנויות וחינוך

  • סטודנטים
  • סגל
  • צור קשר
לוגו אפרתה - ללמוד בבית טוב בירושלים
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
תפריט
  • אודות
    • אודות אפרתה
    • חזון המכללה
    • דבר נשיא המכללה
    • האמנה האתית של אפרתה
    • לוח השנה האקדמית
    • בעלי תפקידים במכללה
    • חדשות ואירועים
    • המרכז לאגדת חז"ל והוראתה
    • אפרתה בתקשורת
    • איגרת אפרתה
  • תכניות לימודים
    • תואר ראשון ותעודת הוראה
      • מסלולי לימוד
        • מסלולי הלימוד
        • גיל הרך
        • יסודי
        • חינוך מיוחד
        • על יסודי
      • חוגי לימוד
      • לימודי החינוך
      • חטיבת אמנות
      • עבודה מעשית
      • לימודי יסוד
        • מחשבים בחינוך
        • לשון יסוד
        • אנגלית
    • לימודי תואר שני
      • האגדה והוראתה בראייה רב תחומית
      • זיכרון ומורשת
    • הסבת אקדמאים להוראה
      • מידע כללי תכניות הסבה
      • הסבת אקדמאים
      • הרחבת הסמכה
      • מסלול חינוך מיוחד אקדמאים
      • מסלול גיל הרך אקדמאים
      • מסלול על – יסודי אקדמאים
      • על-יסודי אזרחות
    • לימודי השלמה ל-B.Ed
    • לימודי תעודה
      • לימודי תעודה באפרתה
    • תוכניות מיוחדות
      • מדרשת ׳בדרך אפרתה׳
      • רחלא
      • רג"ב – תוכנית מצוינות
      • בשביל ההוראה
      • מלמדים אזרחות
      • מנהלות מעון
    • כניסה להוראה
      • יחידת הכניסה להוראה
      • התמחות
        • על ההתמחות
        • משרות בהוראה
        • מורה חונך
      • קורסים למורות וגננות מתחילות
    • פיתוח מקצועי
  • ספריה
    • יעץ והדרכה
      • יעץ והדרכה
      • סרטוני הדרכה ומדריכים
    • מקורות מידע
      • לחיפוש בקולא
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • סביבות למידה מתוקשבות
      • לקטלוג הקלאסי
      • קטלוגים ארציים
      • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
    • מועדים מיוחדים תשפ״ג
    • אודות הספריה
      • אודות הספריה
      • תקנון הספרייה
        • מדיניות השאלה
        • הארכות והזמנות ספרים
        • איחורים בהשאלות
        • השאלה בין ספרייתית
      • כללי התנהגות
      • ציוד אלקטרוני
        • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
        • צילומים, סריקות והדפסות
      • צוות הספרייה
    • כתיבה אקדמית
      • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
      • תמיכה בהוראה
      • תמיכה במחקר אקדמי
  • פרסומי המכללה
    • כתבי עת
      • דעת לשון
      • דרך אגדה
      • דרך אפרתה
      • היסטוריה-הגות-ריאליה
    • ספרים בהוצאת המכללה
    • פרסומי סגל המכללה
    • פרסומים בשיתוף המכללה
    • כללים לכתיבת מאמרים בכתבי עת
  • רישום וקבלה
    • למה ללמוד באפרתה?
    • מבצע מלגות נרחב
    • מרכז ייעוץ ורישום
    • שכר הלימוד
    • תנאי קבלה
    • מחשבון לחישוב ממוצעים
    • תוכניות מיוחדות
  • לבית הספר לאמנויות
רשימת מקורות בסוף העבודה
ראשי » ספריה » רשימת מקורות בסוף העבודה

רשימת מקורות בסוף העבודה

לפי שיטת APA מהדורה שביעית
חזרה לתפריט הראשי

תוכן העניינים:

הנחיות כלליות – רשימת מקורות מודפסים בסוף העבודה  

ספר – מחבר אחד

ספר – שני מחברים

ספר – 20-3 מחברים

ספר מתורגם

ספר במהדורה שנייה ואילך

ספר עם מספר כרכים

ארגון כמחבר ספר

פרק מתוך ספר

ספר ערוך – אסופת/קובץ מאמרים

מאמר מתוך ספר ערוך

מאמר מתוך כתב עת – מחבר אחד

מאמר מתוך כתב עת – שני מחברים עד 20

תזות ודיסרטציות – עבודות מחקר מודפסות

מקורות עזר בהכנת המצגת

רשימת מקורות מודפסים בסוף העבודה

הנחיות כלליות:

  • יש לוודא שכל המקורות הרשומים בהפניות בגוף העבודה יופיעו ברשימת המקורות בסוף העבודה.

  • רשימת המקורות בעברית יופיעו לפני המקורות באנגלית.

  • המקורות יופיעו לפי סדר אלפביתי של שמות המחברים.

  • אין למספר או לסמן את רשימת המקורות.

  • השורות הבאות אחרי השורה הראשונה של פרטי המקור מוזחות פנימה על ידי TAB או באמצעות הלשונית 'כניסות ומרווחים' בקובץ word.

חזרה לתוכן העניינים

ספרים מודפסים

מחבר אחד

  • בעברית שם הספר נכתב בהדגשה.
  • באנגלית שם הספר נכתב בהטיה.

מישורי, ע' (2014). מסע החיים עם אוטיזם – סיפור חייהם של הורים. מכון מופ"ת.

Hartmann, T. (1996). Beyond ADD : Hunting for reasons in the past and present. Grass Valley.

  • פרק מתוך ספר
    אם התייחסתם רק לפרק מסוים מתוך ספר שנכתב על ידי מחבר אחד או יותר, אין צורך לציין מספרי עמודים של הפרק ברשימה הביבליוגרפית.

חזרה לתוכן העניינים

שני מחברים

בין שני שמות המשפחה של המחברים מופיע ו' החיבור ובאנגלית מופיע &

דהן, א' וצדוק, א' (2012). מלקות לחרות : מבט אישי ומקצועי על ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז. מכון מופ"ת.

באנגלית הפסיק יירשם לאחר הנקודה הצמודה לאות השם הפרטי של המחבר. למשל ,.K

Libertus, K., & Hauf, P. (2017). Motor Skills and Their Foundational Role for Perceptual, Social, and Cognitive Development. Frontiers Media SA. 

20-3 מחברים

יש לרשום את שמות כל המחברים, גם אם הספר שברשותכם נכתב על-ידי 20 מחברים

אפטר, א', הטב, י', ויצמן, א' וטיאנו, ש' (2010). פסיכיאטריה של הילד והמתבגר. דיונון.

חזרה לתוכן העניינים

ספר מתורגם

  • שם המתרגם מופיע אחרי שם הספר: (אות ראשונה של השם הפרטי של המתרגם עם גרש שם משפחה, מתרגמ/ת). מו"ל.

בדוגמה מופיע גם שם העורכת המופרד משם המתרגמת על ידי הסימן נקודה פסיק ;

אפללו, א' (2016). אוטיזם: רוחות חדשות, שווקים חדשים (ה' קרס, מתרגמת; פ' מיגלין, עורכת). רסלינג.

אנגלית

  • אם בספר מופיעה שנת הפרסום המקורי נציין זאת בסוגריים אחרי המו"ל (פורסם לראשונה ב…)

Piaget, J. (1969). The psychology of the child (H. Weaver, Trans.). Basic Books. (Original work published 1962).

חזרה לתוכן העניינים

ספר עם מספר כרכים

ספר עם מספר כרכים עם אותו כותר ואותם מחברים

שם המחבר (שנה). שם הספר (מהדורה מס', כרך מס'). מוציא לאור.

ברק, ל', א' ומאיירס, א',ב' (2022). פסיכולוגיה התפתחותית : ינקות, ילדות והתבגרות  (כרך א). האוניברסיטה הפתוחה.

חזרה לתוכן העניינים

ספר במהדורה שנייה ואילך

מספר המדורה נכתב אחרי שם הספר: שם הספר (מספר מהדורה). מו"ל.

אפטר, א', הטב, י', ויצמן, א' וטיאנו, ש' (2010). פסיכיאטריה של הילד והמתבגר (מהד' ג). דיונון.

Thomson, A. J.,  & Martinet, A. V. (1980).  A Practical English Grammar (3rd ed.). Oxford University Press.

חזרה לתוכן העניינים

פרק מתוך ספר

  • אם הספר נכתב על ידי מחבר אחד או יותר אין לציין את שם הפרק והעמודים אליהם התייחסתם.
  • רק אם מדובר בציטוט ישיר מילה במילה מתוך פרק בספר, יצויינו מספרי העמודים בגוף העבודה

הוזמי, ב' (2021). זהות של מסוגלות : תשומת-לב ללב בלקויות למידה מורכבות. בית איזי שפירא.

חזרה לתוכן העניינים

ארגון כמחבר ספר

שם הארגון יירשם כמחבר במלואו וללא קיצורים אם קיימים כאלו.

American Psychiatric Association (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorders: DSM-5 (5th ed.).

חזרה לתוכן העניינים

רישום ספר ערוך במלואו

ספר ערוך – אסופת/קובץ מאמרים

לוינגר, ס' (עורכת). (2007). קישורים – טיפול בילדים עם בעיות תקשורת: גישות אינטראקטיביות. אח.

באנגלית עורך ירשם בקיצור (.Ed) ; עורכים (.Eds)

Russell, T., & Korthagen, F. (Eds.). (1995). Teachers who teach teachers: Reflections on teacher education. Falmer Press.

חזרה לתוכן העניינים

מאמר מתוך ספר ערוך

ספר ערוך הוא אסופה/קובץ מאמרים

  • אין להדגיש את שם המאמר אלא את שם הספר הערוך בו מופיע המאמר.

  • אחרי שם המאמר נרשום בתוך ולאחריו אות ראשונה של שמו הפרטי של העורך ושם משפחתו ובסוגריים (עורך/כים)
  • בספר ערוך יש לציין את מספרי העמודים של המאמר:


    עברית

    מספרי עמודים יכתבו מימין לשמאל
    לדוגמה:   עמ' 64-3

    אנגלית
    מספרי עמודים יכתבו משמאל לימין.
    לדוגמה: עמוד בודד   20 .p  ;  מספר עמודים   pp.72-124

  • בעברית – יש להדגיש את שם הספר הערוך
    באנגלית – יש לרשום בהטיה את שם הספר הערוך

נייקרוב, ש', רוט, ד' ויודס ג' (2006). איכות החיים בקרב משפחות בישראל שבהן ילד עם צרכים מיוחדים. בתוך מ' חובב ופ' גיטלמן (עורכים), מבידול לשילוב. התמודדות עם מוגבלויות בקהילה (עמ' 327-297). בית איזי שפירא וכרמל.

  • באנגלית אחרי שם המאמר נרשום In

Asperger, H. (1991). “Autistic psychopathy” in childhood. In U. Frith (Ed.), Autism and Asperger syndrome (pp. 37-92). Cambridge University Press.

חזרה לתוכן העניינים

מאמר מתוך כתב עת

מחבר אחד

עברית
נדגיש את שם כתב-העת, מספר כרך (מספר חוברת), מספרי עמודים מימין לשמאל.

בלומרוזן-סלע, ש' (2020). ליקוי באינטגרציה בין תהליכים ראשונייים למשניים כמאפיין מרכזי של החשיבה האוטיסטית. שיחות, ל"ה (1), 39-31.

אנגלית
נכתוב בהטיה את שם כתב-העת, מספר כרך (מספר חוברת), מספרי עמודים משמאל לימין.

Kindle, K. J. (2009). Vocabulary development during read-alouds: Primary practices. The Reading Teacher, 63(3), 202-211.

חזרה לתוכן העניינים

שני מחברים עד 20

  •  לפני רישום שם המחבר האחרון של המאמר יש להוסיף את ו' החיבור.

    שם משפחה, אות ראשונה של השם הפרטי של מחבר המאמר עם גרש (שנה).
    שם המאמר. שם כתב-העת, מספר כרך (מספר חוברת), מספרי עמודים מימין לשמאל.

קורמן, מ' ולוי, י' (2015). הקשר בין הפרעת קשב (ADHD) להפרעת השעון הביולוגי והפרעות שינה. כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 26 (3), 211-195.

  • באנגלית לפני שם המחבר האחרון של המאמר נוסיף את הסימן &

Luyster, R., & Lord, C. (2009). Word learning in children with autism spectrum disorders. Developmental psychology, 45(6), 375-426.

חזרה לתוכן העניינים

תזות ודיסרטציות
עבודות מחקר מודפסות

תואר שני (M.A.) – עבודת תזה

שם משפחה, אות ראשונה של השם הפרטי עם גרש (שנה).
שם העבודה [עבודת גמר מחקרית (תזה)]. שם המוסד האקדמי.

הראל-בנין, ס' (2013). מידת הביטחון בהתקשרות אצל ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות תקינה בזיקה ליכולת ההסתגלות [עבודת גמר מחקרית (תזה)]. אוניברסיטת בר-אילן.

תואר שלישי (PhD) – עבודת דוקטורט

שם משפחה, אות ראשונה של השם הפרטי עם גרש (שנה).
שם העבודה [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה"]. שם המוסד האקדמי.

סימן-טוב, א' (2009). בנייה ותיקוף מודל למשתנים הקשורים בהסתגלות הורים לילד עם אוטיזם [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה"]. אוניברסיטת בר-אילן.

חזרה לתוכן העניינים

מקורות עזר בהכנת המצגת

סלע, ר' (עורכת). (ח"ת). APA  כללי ציטוט ביבליוגרפי. ספריית מכללת סמינר הקיבוצים. ספרית סמינר הקיבוצים  

כהן, ז', רביב, ל', אחראי, א' וברנזון א' (עורכות). (נובמבר, 2020). כללי הרישום הביבליוגרפי (תמצית עפ"י כללי APA  מהדורה 7). המכללה האקדמית צפת.
מכללת צפת

חזרה לתוכן העניינים

« פוסט קודם
פוסט הבא »
  • יעץ והדרכה
    • יעץ והדרכה
    • סרטוני הדרכה ומדריכים
  • מקורות מידע
    • לחיפוש בקולא
    • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
    • סביבות למידה מתוקשבות
    • לקטלוג הקלאסי
    • קטלוגים ארציים
    • סביבות למידה מתוקשבות
    • למידה בהנאה – משאבי הוראה על פי נושאים
      • ירושלים
  • מועדים מיוחדים תשפ״ג
  • אודות הספריה
    • אודות הספריה
    • תקנון הספרייה
      • מדיניות השאלה
      • הארכות והזמנות
      • איחורים בהשאלות
      • השאלה בין ספרייתית
    • כללי התנהגות
    • ציוד אלקטרוני
      • השאלת מחשבים ניידים ומילוניות
      • צילומים, סריקות והדפסות
    • צוות הספרייה
  • כתיבה אקדמית
    • הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית
    • הרישום הביבליוגרפי במדעי החברה (APA)
    • יצירת הפניות וביבליוגרפיה במסמך word
    • זכויות יוצרים ואתיקה
    • שימוש מושכל באתרי אינטרנט
  • תמיכה בהוראה ובמחקר אקדמי
    • תמיכה בהוראה
      • מאגרים ומשאבי מידע לפי תחומי ידע
      • יעץ פרטני עם מידענית
      • זכויות יוצרים ושימוש הוגן
      • הדרכות לקורסים וסרטוני הדרכה
        • סרטוני הדרכה ומדריכים
        • הזמנת הדרכה לקורס
      • הזמנת ספרים לצורך הוראה
      • השאלה בין ספרייתית
      • הזמנת חדר לימוד
      • הזמנת מחשבים ניידים
      • הזמנת אייפדים לחנ"מ
    • תמיכה במחקר אקדמי
      • יעץ פרטני
      • השאלה בין ספרייתית
      • התראות לצורך מחקר
      • ORCID
      • פלטפורמות ליצירת פרופיל חוקר
        • Google Scholar
        • Academia.edu
      • ארגון מידע – Mendeley
      • מדידה והערכה של כתבי עת
        • Scimago
      • Crossref – כלי לאיתור DOI
לייעוץ והרשמה

תוכניות לימוד

  • תואר ראשון ותעודת הוראה
  • לימודי תואר שני
  • הסבת אקדמאים להוראה
  • לימודי המשך
  • כניסה להוראה
  • פיתוח מקצועי
  • לימודי תעודה
  • תוכניות

סרגל ניווט מהיר

  • דף הבית
  • אודות
  • תוכניות לימודים
  • ספריה
  • פרסומי המכללה
  • רישום וקבלה
  • צור קשר
Facebook-f Instagram Youtube

צרו איתנו קשר > כתובת: רח' בן יפונה 17, בקעה, ירושלים | טלפון: תואר ראשון 1-800-800-204 תואר שני 1-800-800-206

כל הזכויות שמורות | נבנה ע"י קידום פלוס

גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

הבנתי !
שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

לקריאה - לחץ כאן >
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס