שאלות נפוצות
למי לפנות כשיש לי בעיית מכשור/מחשוב בכיתה?
שרון הוא איש המחשבים במכללה
מספר טלפון: 052-8937300
איך להזמין צילומים?
כל מרצה יכול לקבל כרטיס צילום המוטען לפי צרכיו ולצלם באופן עצמאי, בנוסף יכול המרצה להנות משרותי צילום ע"י מילוי דו"ח צילום והנחתו בתא להזמנת צילומים שנמצא בקומת המנהלה ליד המעלית, הצילומים המוכנים יוכנסו לתא המרצה שבחדר מורים.
יש להזמין צילומים שבוע מראש.
לא יצולמו חוברות לשימוש הסטודנטיות. ניתן להעלות חוברות באתר מלווה קורס.
איך להזמין סריקה של חומר?
יש להניח את החומר בתא הצילומים בצירוף טופס בקשה לסריקה, שבוע מראש.
הטופס נמצא באתר המכללה בלשונית שירות סריקה וצילומים.
החומר יסרק וישלח לכתובת הדוא"ל המצוינת על הטופס. יש להגיש את בקשת הסריקה על גב הטופס בלבד. ניתן גם לפנות ישירות לסטודנטית האחראית על צילומים וסריקה בדוא"ל etsilumim@gmail.com
איך ניתן לקבל עזרה בהכנת אתר מלווה קורס?
בת חן ווייל מרכזת את כל נושא מודל – קורסים מקוונים.
לייעוץ ועזרה בבנייה ותפעול אתר מלווה קורס – תמיכה במודל 2.7.
למי לפנות כשמתעוררת בעיה עם סטודנטית?
בעיה לימודית – לראש המסלול.
בעיה רגשית – יוכי סימן טוב יועצת המכללה.
למי לפנות כשאני נעדר?
– הודעה על היעדרות ידועה מראש / מילואים / חופשת לידה / מחלה – יש ליידע את
המזכירות האקדמית (אורנית שלוחה 204/ חני שלוחה 247) ומינהל מורים (מרגלית שלוחה 206)
– הודעה על היעדרות לא-צפויה בבוקר – יש לשלוח הודעה לסטודנטיות דרך הפורטן
(השיעורים שלי > מעקב תלמידים > שלח דוא"ל למסומנים). וכן להודיע מילולית (לא
להשאיר הודעה קולית) לפקידת קבלה במזכירות הכללית שלוחה 201, או לאורנית שלוחה 204
או לחני שלוחה 247.
למי לפנות לכל הקשור למשכורת?
מינהל מורים – מרגלית כהן (שלוחה 206)
למי לפנות כאשר יש בעיה של תחזוקה בכיתה (מזגן שלא פועל, ריהוט מקולקל, פלורוסנט מרצד) ובכל נושא הבטיחות במכללה?
יש לדווח לפקידת הקבלה בשלוחה 201.
שימוש בסדנא
נטלי ג'יבלי מנהלת את סדנת אומנות.
הסדנא מציעה מרכזי למידה, לוחות תצוגה, משחקים וכן חומר עיוני ודידקטי.