יצירת הפניות וביבליוגרפיה במסמך word
הוספת הפניות בגוף העבודה
- לחצו על לשונית הפניות. בחרו סגנון ציטוט הרלוונטי לתחום הדעת בו עוסקת עבודת המחקר שלכם:
סגנונות הציטוט של מדעי הרוח הוא בדרך כלל MLA, CHICAGO.
סגנון הציטוט של מדעי החברה הוא APA גרסה שביעית.
- שימו לב: ב word אין עדכון ל APA גרסה 7. ניתן לבצע תיקונים לפי ההנחיות באתר הספריה
2. להוספת ציטוט מקמו את הסמן בסוף משפט או פסקה.
3. לחצו על הוספת ציטוט ולאחריו הוספת מקור חדש.
4. א. בחלונית צור מקור מלאו את הפרטים הביבליוגרפיים של המקור.
ציינו את סוג המקור כמו: כתב עת, ספר, קטע מספר וכו', שפה
(אברמסקי, 2020).
ב. לחצו על תיבת הסימון המופיע מטה הצג את כל שדות הביבליוגרפיה להשלמת הפרטים.
אם יש צורך להוסיף פרטים כמו מספרי עמודים כשמצטטים מתוך ספר,
סמנו את המקור שכבר אזכרתם, לחצן עכבר ימני, בחרו ערוך מקור ורשמו מספרי העמודים (חגי, 2021, עמ' 14)
אם המקור עם שניים או יותר מחברים יוספו שמות המחברים על ידי לחיצה על עריכה (גילת ואהרוני, 2020)
הוספת ציטוטים ממקורות באנגלית עם שני מחברים, כולל מספר ה DOI של מאמר (מספר דיגיטלי מזהה של מאמר), אם הוא רשום במאגר המידע (Adams, Clark, & Simpson, 2020)
הוספת מאמר באנגלית (Lauderdale-Littin, 2018) ועוד מאמר עם שלושה מחברים.
שימו לב לציין את השפה (Bektas, Bektas, & Selcuk, 2022)
תהליך זה מתבצע פעם אחת עבור כל אחד מהמקורות.
בפעמים הבאות להפניה חוזרת למקורות שכבר התווספו לרשימת האזכורים, יש ללחוץ על הוסף ציטוט ולבחור את המקור אותו אתם רוצים לאזכר שוב (אברמסקי, 2020)
יצירת רשימה ביבליוגרפית בסוף העבודה
לאחר סיום הכתיבה מומלץ לעבור על כל המקורות דרך נהל מקורות.
לאחר הגדרת כל מאמר בשפה עברית או אנגלית
יש למקם את הסמן במקום שבו תופיעה הרשימה הביבליוגרפית וללחוץ על ביבליוגרפיה.
בלחיצת עכבר שמאלי נפתחת חלונית קטנה מעל ביבליוגרפיה יש ללחוץ על אייקון ספר
יש לסנן שפות
יש לבחור מקורות בעברית תחילה
לאחר מכן הוסיפו את המקורות באנגלית.
ביבליוגרפיה
אברמסקי, ג'. (2020). תפיסת אימהות את ייחודו של הטיפול באמנויות במסגרת בית ספר לחינוך מיוחד. בין המילים, 20, 80-106.
גילת, ע' ואהרוני, ע'. (2020). "מלחמה עם עצמי ושלום עם עצמי" נקודות מבט של סטודנטיות לתואר שני בחינוך משלב על אימהות והוראה לילדים עם צרכים מיוחדים. רב-גוונים, 20, 254-273.
חגי, ע'. (2021). לקראת הבנה מחודשת של עולמו של הילד עם האוטיזם – מיהו הילד הנמצא בחדר? ירושלים: כרמל.
Adams, D., Clark, M., & Simpson, K. (2020). The Relationship Between Child Anxiety and the Quality of Life of Children, and Parents of Children, on the Autism Spectrum. Journal of autism and developmental disorders, 50(5), 1756-1769. doi:DOI: 10.1007/s10803-019-03932-2
Bektas, H., Bektas, M., & Selcuk, S. (2022). Effect of mobile phone usage duration during pregnancy on the general motor movements of infants. Biotechnology, biotechnological equipment, 36(1), 56-66. doi:DOI: 10.1080/13102818.2022.2046505
Lauderdale-Littin, S. (2018). Evidence-Based Practices in The Public School: The Role of Preservice Teacher Training. International electronic journal of elementary education, 10(3). doi:DOI: 10.26822/iejee.2018336195