ויינשטיין שרה
תפקיד:
טלפון:
מייל:
תחום התמחות
מלמד בחוג
מלמד במסלול
השכלה
פרסומים
פרסומים
"הזוג מצידון – רקע הלכתי לסיפור אגדה", דרך אגדה, ד-ה (תשס"א-תשס"ב). עמ' 26-7.
"אהרון ארנד, אלף המגן" (מאמר ביקורת), דרך אגדה, ד-ה (תשס"א-תשס"ב). עמ' 323-315.
"המסר הסמוי בסוגיית מצוות פרייה ורבייה", ספרות אגדה, ב (תשס"ד). עמ' 80-75.
"חסיד שוטה – אגדה והלכה", דרך אגדה, ז-ח (תשס"ד-תשס"ה). עמ' 83-71.
"מעמד האשה הדתית כמורה: האם האיסור הפך להיתר", להיות אישה יהודייה, תשס"ז. עמ' 92-77.
"הוראת האגדה וערכיה בחינוך הדתי בימינו: נשותיהן של שנים עשר השבטים", מים מדליו, 21 (תש"ע), עמ' 240-221.
ויינשטיין,ש' & ויינשטיין, ד', "קידושין על-תנאי שערך הרב יהודה עמיטל זצ"ל", תחומין ל"ז (תשע"ז), עמ' 255-248.
Weinstein, S. "Women and Asceticism in the Talmudic Tradition", JOFA Journal, (August 2008), pp. 16-17, 19.
Weinstein, S. "Values Education Through Aggadic Stories: The Didactic Rewriter as Interpreter", Journal of Jewish Education, 82:1, (2016), pp. 54-80. DOI:10.1080/15244113.2016.1136990
Weinstein, S. & Preiss, D. "Scaffolding to promote critical thinking and learner autonomy among pre-service education students", Journal of Education and Training 4:1 (2017), pp. 69-87.
Weinstein, S. & Weinstein, B.L. Conditional Marriage to Prevent Suffering: Rav Yehudah Amital’s Approach, Hakirah 26 (Spring 2019), pp. 239-257.
ספרים
Weinstein, S. Piety and Fanaticism: Rabbinic Criticism of Religious Stringency . N.J.: Jason Aronson, (1997), 264 pages.
עיסוק נוסף