חמו פירחה
תפקיד:
טלפון:
מייל:
תחום התמחות
מלמד בחוג
מלמד במסלול
השכלה
פרסומים
חמו, פ' (2004). פעולת החילוק: השפעת השימוש במשמעויות השונות של החילוק על פתרון תרגילי חילוק במספרים שלמים מעבר ללוח הכפל (עבודה לשם קבלת תואר מוסמך). האוניברסיטה העברית, ירושלים.
חמו, פ' (2014). הרחבת משמעות כפל וחילוק ממספרים שלמים לשברים פשוטים: אבחון תפיסות תלמידים ויישום לפדגוגיה (עבודה לשם קבלת תואר דוקטור לפילוסופיה). האוניברסיטה העברית, ירושלים.
חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2017). סקירת ספרי לימוד מונחית ממצאי מחקר על תפיסות של תלמידים: המקרה של כפל וחילוק שברים פשוטים בכיתה ו'. בתוך מ' איילון ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים החמישי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 74-72. ירושלים, ישראל: JCRME5
Ilany, B. S., & Hamo, P. (2015). Differences in choice of operation for word problems involving multiplication or division by fraction. In Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.), Proceedings of 39th Psychology of Mathematics Education conference, Vol. 1, p. 228. Hobart, Australia: PME.
Hamo, P., Ilany, B. S., & Buzaglo, M. (2018). Which is smaller…? Partial understandings and misconceptions about multiplication and division by fractions. In Ewa, B., Magnus, O., Carina, G., & Lovisa, S. (Eds.), Proceedings of 42th Psychology of Mathematics Education conference, 3, 11-18. Umea, Sweden: PME.
עיסוק נוסף