גולדבלט אסתר
תפקיד:
טלפון:
מייל:
תחום התמחות
מלמד בחוג
מלמד במסלול
השכלה
פרסומים
פרסומים
גולדבלט, א' וגורבטוב, ר' (2009). סקר: מתורגמנים לשפת סימנים, ירושלים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים.
גולדבלט, א' (2010). הכשרה להוראה של סטודנטים עם לקות שמיעה, ביטאון מכון מופ"ת, 42.
גולדבלט, א' (2010). שירותים לאנשים בוגרים עם לקות שמיעה באגף השיקום במשרד הרווחה והשירותים החברתיים. שיקום, 22 33-35.
גולדבלט, א' (2019). דחק בקרב הורים של מתבגרים ומבוגרים צעירים עם לקות שמיעה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 50-49 ,100-79.
גולדבלט, א' (2020). עובדי מקצועות הבריאות במערכת החינוך. לקסי-קיי, 13 ,20-18.
גולדבלט, א', פלזנשטיין, ר', וגרוס-אביניר, א' (2021). אתגרים בהשתלבות עובדות מקצועות הבריאות במסגרות חינוך בתחילת דרכן המקצועית. מחקרי גבעה, ח', 143-164.
Goldbalt, E., & Most, T. (2018). Cultural identity of young deaf adults with cochlear implants in comparison to deaf without cochlear implants and hard-of-hearing young adults. Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 23, 228-239. https://doi.org/10.1093/deafed/eny007.
Goldblat, E., & Pinto, O.Y. (2017). Academic outcomes of adolescents and young adults with hearing loss who received Auditory-Verbal Therapy. Deafness & Education International, 19, 126-133. doi: 10.1080/14643154.2017.1393604.
Goldblat, E., Rivkin, D., & Konstantinov, V. (2020). Association between ethnicity, place of residence, hearing status of family and habilitation of children with hearing impairment. Israel Journal of Health Policy Research, 9:36, 2-11.
Goldblat, E., Ayalon, T., Bouni, O., Debere, D., & Yithak, L. (2022). Enhancing accessibility of health care services for deaf and hard of hearing people in Israel. Journal of Integrated Healthcare, 1.
הרצאות בכנסים וימי עיון
גולדבלט, א' (2020). אתגרים של עובדות מקצועות הבריאות במסגרות חינוך. הרצאה בכנס 2020-Ked ,באר שבע: מכללת קיי.
גולדבלט, א', ומוסט, ט' (2014). שילוב צעירים עם לקות שמיעה בעידן שתל השבלול. הרצאה בכנס הארצי ה – 9 לשיקום, רמת גן: כפר המכביה.
גולדבלט, א', ופינטו, א'י' (2017). תרומת הגישה השמיעתית-מילולית להישגים הלימודיים של צעירים עם לקות שמיעה. הרצאה בכינוס השנתי ה – 53 של האגודה הישראלית של קלינאית התקשורת, ירושלים: בנייני האומה.
גולדבלט, א', וקקון, י' (2017). יעילות שירותי תרגום קהילתיים עבור אנשים חרשים. הרצאה בכינוס הארצי ה – 19 של העובדים הסוציאליים, תל-אביב.
גולדבלט, א', ריבקין, ד', וקונסטנטינוב, ו' (2020). קשר בין השתייכות מגזרית ומקום מגורים לאופנות תקשורת. הרצאה בכינוס השנתי ה – 56 של האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, תל-אביב: מלון דן פנורמה.
גורבטוב, ר', וגולדבלט, א' (2011). סקר מתורגמנים לשפת סימנים. הרצאה ביום עיון בנושא מתורגמנות לשפת סימנים: זכויות אדם, הנגשה, ומימוש עצמי, רמת גן: אוניברסיטת בר-אילן.
מוסט, ט', וגולדבלט, א' (2011). זהות תרבותית של מתבגרים חרשים פרה-לינגואלים עם שתל שבלולי, הרצאה בכנס הארצי השנתי השלישי של עמיתי תוכנית אייסף לדוקטורט, ירושלים: האוניברסיטה העברית.
מוסט, ט', וגולדבלט, א' (2012). קשר בין זהות תרבותית של מתבגרים עם לקות שמיעה ומיומנויות תקשורת. הרצאה בכנס הארצי השנתי ה – 48 של האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, תל אביב.
קקון, י', וגולדבלט, א' (2011). תרגום קהילתי בשטח: נתוני צריכה. הרצאה ביום עיון בנושא מתורגמנות לשפת סימנים: זכויות אדם, הנגשה, ומימוש עצמי, רמת גן: אוניברסיטת בר אילן.
קקון, י', וגולדבלט, א' (2015). הנגשה לשונית – צריכת שירותי תרגום לשפת סימנים. הרצאה בכנס שפה במציאות העכשווית בישראל: חברה, חינוך ופוליטיקה, תל אביב: מכללת סמינר הקיבוצים.
Goldblat, E., & Most, T. (2015). Cultural identity of teenagers and young adults with profound hearing loss. Presentation at the Conference of Education for the 21st Century: Multiculturalisam, Children's Rights and Global Citizenship, Gordon Academic College, Haifa
Goldblat, E., & Most, T. (2015). Cultural identity of implanted young adults in comparison to deaf and hard of hearing young adults. Presentation at the 22nd International Congress on the Education of the Deaf, Athens, Greece
Goldblat, E., & Pinto, O.Y. (2018). Academic outcomes of adolescents and young adults with hearing loss who received Auditory-Verbal Therapy. Presentation at the 21th Annual International Conference on Education, Athens, Greece
עיסוק נוסף