חמו פירחה
תפקיד:
טלפון:
מייל:
תחום התמחות
מלמד בחוג
מלמד במסלול
השכלה
פרסומים
תחומי מחקר:
א. חינוך מתמטי, מגן הילדים ועד חטיבת הביניים
ב. חינוך ל STEM בגיל הרך
ג. הכשרת פרחי הוראה לגיל הרך
פרסומים וכנסים אקדמיים:
חמו, פ', אילני, ב"ש ובוזגלו, מ' (2021). "כפל מקטין, אבל חילוק מקטין יותר…" – הבנות חלקיות ותפיסות שגויות של כפל וחילוק בשבר פשוט. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 8, עמ' 94-82.
חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2017). סקירת ספרי לימוד מונחית ממצאי מחקר על תפיסות של תלמידים: המקרה של כפל וחילוק שברים פשוטים בכיתה ו'. בתוך מ' איילון ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים החמישי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 74-72. ירושלים, ישראל: JCRME5
חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2016). הרחבת משמעות כפל וחילוק ממספרים שלמים לשברים פשוטים: אבחון תפיסות תלמידים ויישום לפדגוגיה. בתוך י' נפתלייב ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים הרביעי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 56-55. ירושלים, ישראל: JCRME4
Hamo, P., Elgavi, O. & Brody, D. (2022). Developmental paths of early childhood teachers-in-training towards STEM education. Paper presented at the online international conference 'The wonders of STEM and STEAM education: What, Why and How?', Mofet Institute, Tel Aviv.
Hamo, P., Ilany, B. S., & Buzaglo, M. (2018, July). Which is smaller…? Partial understandings and misconceptions about multiplication and division by fractions. In Ewa, B., Magnus, O., Carina, G., & Lovisa, S. (Eds.), Proceedings of 42th Psychology of Mathematics Education conference, 3, 11-18. Umea, Sweden: PME.
Ilany, B. S., & Hamo, P. (2015). Differences in choice of operation for word problems involving multiplication or division by fraction. In Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.), Proceedings of 39th Psychology of Mathematics Education conference, Vol. 1, p. 228. Hobart, Australia: PME.
עיסוק נוסף