fbpx

משפחת אפרתה מתפללת לשלומם של הפצועים, שולחת תנחומים למשפחות השכולות ומייחלת לשובם של החטופים והחטופות שהקב"ה יוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה במהרה בימינו.

משפחת אפרתה מתפללת לשלומם של הפצועים, שולחת תנחומים למשפחות השכולות ומייחלת לשובם של החטופים והחטופות שהקב"ה יוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה במהרה בימינו.

חמו פירחה

חמו פירחה

תפקיד:

ראש המסלול והחוג לגיל הרך, מרצה להוראת מתמטיקה

טלפון:

054-4582571

מייל:

pircha@emef.ac.il

תחום התמחות

חינוך מתמטי

מלמד בחוג

גיל הרך, יסודי, חינוך מיוחד

מלמד במסלול

גיל הרך, יסודי, חינוך מיוחד
ד"ר פירחה חמו

השכלה

Ph.D

פרסומים

תחומי מחקר:
א. חינוך מתמטי, מגן הילדים ועד חטיבת הביניים
ב. חינוך ל STEM בגיל הרך
ג. הכשרת פרחי הוראה לגיל הרך

פרסומים וכנסים אקדמיים:

חמו, פ', אילני, ב"ש ואלגאוי-הרשלר, א' (2023). מתמטיקה זה כל הסיפור? (או הסיפור של אביגיל). בין השורות: כתב עת לחקר ספרות ילדים ונוער, ז', 81-54.

חמו, פ', אילני, ב"ש ובוזגלו, מ' (2021). "כפל מקטין, אבל חילוק מקטין יותר…" – הבנות חלקיות ותפיסות שגויות של כפל וחילוק בשבר פשוט. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 8, עמ' 94-82.

חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2017). סקירת ספרי לימוד מונחית ממצאי מחקר על תפיסות של תלמידים:  המקרה של כפל וחילוק שברים פשוטים בכיתה ו'. בתוך מ' איילון ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים החמישי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 74-72. ירושלים, ישראל: JCRME5

חמו, פ', בוזגלו, מ' ואילני, ב"ש. (2016). הרחבת משמעות כפל וחילוק ממספרים שלמים לשברים פשוטים: אבחון תפיסות תלמידים ויישום לפדגוגיה. בתוך י' נפתלייב ונ' עדין (עורכות), כנס ירושלים הרביעי למחקר בחינוך מתמטי – ספר הכנס, עמ' 56-55. ירושלים, ישראל: JCRME4

Hamo, P., Elgavi, O. & Brody, D. (2022). Developmental paths of early childhood teachers-in-training towards STEM education. Paper presented at the online international conference 'The wonders of STEM and STEAM education: What, Why and How?', Mofet Institute, Tel Aviv.

Hamo, P., Ilany, B. S., & Buzaglo, M. (2018, July). Which is smaller…? Partial understandings and misconceptions about multiplication and division by fractions. In Ewa, B., Magnus, O., Carina, G., & Lovisa, S. (Eds.), Proceedings of 42th Psychology of Mathematics Education conference, 3, 11-18. Umea, Sweden: PME.

Ilany, B. S., & Hamo, P. (2015). Differences in choice of operation for word problems involving multiplication or division by fraction. In Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.), Proceedings of 39th Psychology of Mathematics Education conference, Vol. 1, p. 228. Hobart, Australia: PME.

עיסוק נוסף

גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

דילוג לתוכן