fbpx

משפחת אפרתה מתפללת לשלומם של הפצועים, שולחת תנחומים למשפחות השכולות ומייחלת לשובם של החטופים והחטופות שהקב"ה יוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה במהרה בימינו.

משפחת אפרתה מתפללת לשלומם של הפצועים, שולחת תנחומים למשפחות השכולות ומייחלת לשובם של החטופים והחטופות שהקב"ה יוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה במהרה בימינו.

גולדבלט אסתר

גולדבלט אסתר

תפקיד:

מרצה

טלפון:

0506223074

מייל:

stgoldblat@emef.ac.il

תחום התמחות

התפתחות שפה, מוגבלויות

מלמד בחוג

גיל הרך, חינוך מיוחד

מלמד במסלול

אסתר גולדבלט

השכלה

Ph.D

פרסומים

פרסומים 

גולדבלט, א' וגורבטוב, ר' (2009). סקר: מתורגמנים לשפת סימנים, ירושלים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים.

גולדבלט, א' (2010). הכשרה להוראה של סטודנטים עם לקות שמיעה, ביטאון מכון מופ"ת, 42.

גולדבלט, א' (2010). שירותים לאנשים בוגרים עם לקות שמיעה באגף השיקום במשרד הרווחה והשירותים החברתיים. שיקום, 22 33-35.

גולדבלט, א' (2019). דחק בקרב הורים של מתבגרים ומבוגרים צעירים עם לקות שמיעה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 50-49 ,100-79.

גולדבלט, א' (2020). עובדי מקצועות הבריאות במערכת החינוך. לקסי-קיי, 13 ,20-18.

גולדבלט, א', פלזנשטיין, ר', וגרוס-אביניר, א' (2021). אתגרים בהשתלבות עובדות  מקצועות הבריאות במסגרות חינוך בתחילת דרכן המקצועית. מחקרי גבעה, ח', 143-164.

Goldbalt, E., & Most, T. (2018). Cultural identity of young deaf adults with  cochlear implants in comparison to deaf without cochlear implants and  hard-of-hearing young adults. Journal of Deaf Studies and Deaf  Education, 23, 228-239. https://doi.org/10.1093/deafed/eny007.

Goldblat, E., & Pinto, O.Y. (2017). Academic outcomes of adolescents and  young adults with hearing loss who received Auditory-Verbal Therapy. Deafness & Education International, 19, 126-133. doi: 10.1080/14643154.2017.1393604.

Goldblat, E., Rivkin, D., & Konstantinov, V. (2020). Association between  ethnicity, place of residence, hearing status of family and habilitation of  children with hearing impairment. Israel Journal of Health Policy  Research, 9:36, 2-11. 

Goldblat, E., Ayalon, T., Bouni, O., Debere, D., & Yithak, L. (2022). Enhancing  accessibility of health care services for deaf and hard of hearing people  in Israel. Journal of Integrated Healthcare, 1

הרצאות בכנסים וימי עיון

גולדבלט, א' (2020). אתגרים של עובדות מקצועות הבריאות במסגרות חינוך. הרצאה  בכנס 2020-Ked ,באר שבע: מכללת קיי. 

גולדבלט, א', ומוסט, ט' (2014). שילוב צעירים עם לקות שמיעה בעידן שתל השבלול. הרצאה בכנס הארצי ה – 9 לשיקום, רמת גן: כפר המכביה. 

גולדבלט, א', ופינטו, א'י' (2017). תרומת הגישה השמיעתית-מילולית להישגים הלימודיים  של צעירים עם לקות שמיעה. הרצאה בכינוס השנתי ה – 53 של האגודה הישראלית של קלינאית התקשורת, ירושלים: בנייני האומה. 

גולדבלט, א', וקקון, י' (2017). יעילות שירותי תרגום קהילתיים עבור אנשים חרשים.  הרצאה בכינוס הארצי ה – 19 של העובדים הסוציאליים, תל-אביב.

גולדבלט, א', ריבקין, ד', וקונסטנטינוב, ו' (2020). קשר בין השתייכות מגזרית ומקום  מגורים לאופנות תקשורת. הרצאה בכינוס השנתי ה – 56 של האגודה הישראלית  של קלינאי התקשורת, תל-אביב: מלון דן פנורמה. 

גורבטוב, ר', וגולדבלט, א' (2011). סקר מתורגמנים לשפת סימנים. הרצאה ביום עיון בנושא מתורגמנות לשפת סימנים: זכויות אדם, הנגשה, ומימוש עצמי, רמת גן:  אוניברסיטת בר-אילן. 

מוסט, ט', וגולדבלט, א' (2011). זהות תרבותית של מתבגרים חרשים פרה-לינגואלים עם שתל שבלולי, הרצאה בכנס הארצי השנתי השלישי של עמיתי תוכנית אייסף  לדוקטורט, ירושלים: האוניברסיטה העברית. 

מוסט, ט', וגולדבלט, א' (2012). קשר בין זהות תרבותית של מתבגרים עם לקות שמיעה  ומיומנויות תקשורת. הרצאה בכנס הארצי השנתי ה – 48 של האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, תל אביב. 

קקון, י', וגולדבלט, א' (2011). תרגום קהילתי בשטח: נתוני צריכה. הרצאה ביום עיון בנושא מתורגמנות לשפת סימנים: זכויות אדם, הנגשה, ומימוש עצמי, רמת גן:  אוניברסיטת בר אילן. 

קקון, י', וגולדבלט, א' (2015). הנגשה לשונית – צריכת שירותי תרגום לשפת סימנים. הרצאה בכנס שפה במציאות העכשווית בישראל: חברה, חינוך ופוליטיקה, תל  אביב: מכללת סמינר הקיבוצים. 

Goldblat, E., & Most, T. (2015). Cultural identity of teenagers and young  adults with profound hearing loss. Presentation at the Conference of  Education for the 21st Century: Multiculturalisam, Children's Rights and  Global Citizenship, Gordon Academic College, Haifa 

Goldblat, E., & Most, T. (2015). Cultural identity of implanted young adults in  comparison to deaf and hard of hearing young adults. Presentation at the 22nd International Congress on the Education of the Deaf, Athens,  Greece 

Goldblat, E., & Pinto, O.Y. (2018). Academic outcomes of adolescents and  young adults with hearing loss who received Auditory-Verbal Therapy.  Presentation at the 21th Annual International Conference on Education,  Athens, Greece

עיסוק נוסף

קלינאית תקשורת
גלילה לראש העמוד

בואו נדבר...

מלא/י את הפרטים ויועץ לימודים יצור איתך קשר בהקדם:

אנו משתמשים ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. כדי לקיים את ההנחיות של e-Privacy, עלינו לבקש את הסכמתך להגדיר את ה- Cookies. קרא עוד

שמש של קורונה

לומדים בצל הקורונה

דילוג לתוכן