שטיינר דסי
תפקיד:
טלפון:
מייל:
תחום התמחות
מלמד בחוג
מלמד במסלול
השכלה
פרסומים
פרסומים שפיטים
שטיינר ד' ומנדלוביץ, מ' (2017). לגעת – לדעת: סיור במוזיאון מדע – חוויה או גם למידה? בתוך ס' רוזמרין וא' פיקל-צברי (עורכות), היסטוריה, הגות, ריאליה: מוזיאונים בראי החברה והחינוך, עמ' 157-129. ירושלים: אפרתה.
Steiner, D., & Mendelovitch. M. (2017). I'm the same teacher. Do Teachers of Science and Computer Literacy who Integrate ICT in their Instruction Advance Meaningful Learning. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 13(5), 1259-1282.
Steiner, D., & Gutman, M. (2016). ICT in Science Education: A New Language of Meaningful Learning or a Visual Gimmick? Teacher Perceptions of ICT's Strengths and Weaknesses. African Educational Research Journal, 4 (2), 76-84.
שטיינר, ד' (2014). מדע בסיפורי ילדים או קוץ נוסף בקוצים של פודי הקיפוד, דרך אפרתה, י"ד. עמ' 141-157.
שטיינר, ד' (2006). הוראת הטבע והוראת המדעים – מחינוך לאהבת הארץ לחינוך למדע וטכנולוגיה. בתוך: במשעולי עבר יהודי: מחקרים וזיכרונות, הוצאת מכללת אפרתה, עמ' 289-286.
פרסומים
שטיינר, ד' (2013). מדע מתחת לאף, הד הגן.84 (1): עמ' 68-73.
שטיינר, ד' וחמילבסקי, א' (2005). על חיטה, שעורה ומה שביניהם. הד הגן, 69 (4): עמ' 75-66.
שטיינר, ד' וחמילבסקי, א' (2004). לא רואים ממטר: הסוואה אזהרה חיקוי והטעיה – תופעות בטבע ונושא בגן הילדים, הד הגן, 68 (3): עמ' 91-86.
שטיינר, ד' (2003). התאמת סביבה לצפייה בציפורים, ידיעון למורים למדעים וטכנולוגיה, 40, עמ' 17-13.
שטיינר, ד' (2003). הערכה בית ספרית פנימית וחיצונית, ידיעון למורים למדעים וטכנולוגיה, 40, עמ' 40-34.
פרקים בהוראת איכות הסביבה לבתי ספר היסודיים ולחטיבות הביניים, (2005). מערכי שיעור והצעות לפעילות בנושא איכות הסביבה. כתיבה עם מורים שותפים נוספים.
עיסוק נוסף